دمنوش ها, دمنوش ها و نوشیدنی ها

بررسی دمنوش گل همیشه بهار باغ فیروزه :

بررسی دمنوش گل همیشه بهار باغ فیروزه :

دمنوش گل همیشه بهار باغ فیروزه موجود در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه باغ فیروزه است و دردسته بندی دمنوش های گیاهی قراردارد.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود . دمنوش های گیاهی به علت اینکه خواص و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان را به همراه دارند می توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی های شیرین و یا پرکافئین باشند.

مجموعه گیاهشناسی و دارویی باغ فیروزه در ابتدا با جمع آوری حدود ۲۰۰ گونه گیاه دارویی و معطر در بهار سال ۱۳۹۱ گشایش یافت که اکنون بیش از ۳۵۰ گونه گیاه دارویی و معطر را در خود جای داده است. این باغ در زمینی به مساحت حدود ۴ هکتار و در شهر تهران ، بزرگراه آزادگان ، ابتدای روستای فیروز بهرام واقع شده است.

این مجموعه با تحقیقات و مطالعات گسترده و دیدار از باغ های گیاهشناسی دیگر کشور ها توانسته است از قابلیت های کشورمان در این زمینه استفاده نموده و محصولاتی با کیفیت و محصولات طبیعی و بومی را به دست مشتریان خود برساند.

گیاه همیشه بهار گیاهی علفی و یکساله از تیره ستاره ای ها  است. نام این گیاه برگرفته از مدت زمان گل دهی آن است که برخلاف سایر گل ها مدت زمانی طولانی گل می دهد. گلبرگ های گل گیاه همیشه بهار دارای خواص درمانی بینظیری بوده و در طب سنتی به جهت بهبود بیماری ها مصرف می گردند.

خواص محصول دمنوش همیشه بهار باغ فیروزه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری محصولات متنوعی که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه نوشیدنی های گیاهی مرغوب گام بردارد.

با تهیه دمنوش های گیاهی باغ فیروزه از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات طبیعی و بومی بهره ببرید.

خواص همیشه بهار :

از مهم ترین خواص درمانی دمنوش  همیشه بهار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف دمنوش همیشه بهار دارای خاصیت التیام بخش زخم ها بوده و در رفع مشکلات سیستم گوارشی از جمله بیماری های التهابی روده و معده موثر است و سبب بهبود زخم معده و رفلاکس معده می گردد.
  • یکی از پر کاربرد ترین مصارف این محصول طبیعی و بومی اثربخشی آن بر درمان مشکلات پوستی از جمله اگزما و سوختگی ها می باشد و مصرف موضعی جوشانده آن نیز سبب کاهش و بهبود قرمزی و خارش پوست می گردد.
  • مصرف این دمنوش گیاهی در حفظ سلامت کبد و رفع احتقان کبدی موثر بوده و سبب پاکسازی کبد می گردد و بدین جهت در بهبود عملکرد کبد اثرگذار است.
  • این گیاه پر خاصیت سرشار از ترکیبات موثر در حفظ سلامت افراد بوده و به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی در پیشگیری از بروز بیماری های سرطان نیز موثر است.
  • مصرف این نوشیدنی گیاهی به جهت رفع التهابات دهان و گلو و بهبود التهاب مخاط دهان و حلق نیز توصیه می گردد.
  • بر طبق تحقیقات صورت گرفته این گیاه به جهت درمان یرقان و سنگ های صفراوی نیز مفید شناخته شده است .

 شرایط نگهداری دمنوش باغ فیروزه :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای نوشیدنی های گیاهی بهره ببرند. دمنوش همیشه بهار باغ فیروزه را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف دمنوش  همیشه بهار باغ فیروزه:

به جهت دم کردن دمنوش همیشه بهار باغ فیروزه یک قاشق غذا خوری ازآن را در قوری ریخته و بعد از ریختن آب جوش اجازه دهید چند دقیقه بماند و سپس  آن را سرو نمایید. استفاده موضعی از جوشانده این گیاه نیز به جهت رفع مشکلات پوستی متداول می باشد.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از نوشیدنی های گیاهی و محصولات طبیعی و بومی  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این دمنوش گیاهی  را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دمنوش همیشه بهار باغ فیروزه /دمنوش همیشه بهار /ارگانیک بار/ دمنوش گیاهی /نوشیدنی های گیاهی/ محصولات طبیعی و بومی

چکیده:

دمنوش گل همیشه بهار باغ فیروزه موجود در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه باغ فیروزه است و دردسته بندی دمنوش های گیاهی قراردارد. دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

گیاه همیشه بهار گیاهی علفی و یکساله از تیره ستاره ای ها  است. یکی از پر کاربرد ترین مصارف این محصول طبیعی و بومی اثربخشی آن بر درمان مشکلات پوستی از جمله اگزما و سوختگی ها می باشد و در حفظ سلامت کبد و التیام زخم ها نیز موثر است

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری محصولات متنوعی که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه نوشیدنی های گیاهی مرغوب گام بردارد.با تهیه دمنوش های گیاهی باغ فیروزه از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات طبیعی و بومی بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید