انواع عسل ارگانیک, عسل ارگانیک مدا

بررسی عسل بهار نارنج ارگانیک مدا:

بررسی  عسل بهار نارنج ارگانیک مدا:

عسل بهار نارنج ارگانیک مدا عسلی تک گله یا اصطلاحا تک گیاه  است که از شهد شکوفه های بهار نارنج تهیه می شود البته این بدین معنی نیست که زنبور تنها بر روی همین گیاه بنشیند بلکه در انواع عسل طبیعی تک گله درصد بالایی از شهد تولید شده  از یک گیاه خاص تامین میگردد و به میزان کمتری با دیگر شهد گیاهان ترکیب شده است.

درخت بهار نارنج درختی سرسبز و دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد. بهار نارنج در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور و به خصوص شهرهای بابل و شیراز یافت می شود.

عسل بهار نارنج یکی از مقوی ترین و خوش عطر ترین عسل هاست . دارای رنگ زرد متمایل به قهوه ای روشن و طعمی شیرین بوده و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.

عسل بهار نارنج ارگانیک مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در دو بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قراردارد.

عسل بهار نارنج ارگانیک مدا

خواص محصول عسل بهار نارنج ارگانیک مدا:

محصولات موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متبحر انتخاب شده اند تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم .

عسل بهارنارنج همه خواص کلی که برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند را داراست و علاوه بر آن در برخی موارد تاثیرات شگرف و به سزایی دارد.

 

تامین ویتامین ث:

از آنجاییکه میوه درخت بهار نارنج جزو مرکبات می باشد عسل بهار نارنج مملو از ویتامین ث بوده و استفاده از آن می تواند کمبود این ویتامین را در بدن جبران  و سیستم ایمنی بدن را تقویت نماید.

مقوی اعصاب :

بهار نارنج با عطر و طعم دلنشینی که دارد همواره به صورت های مختلف در مواد غذایی از جمله مربا ها و عرقیجات و غیره استفاده شده و دارای خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.

بیشترین تاثیر عسل بهارنارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد.

استفاده از عسل بهار نارنج در ماسک های زیبایی پوست:

افرادی که دارای پوست خشک هستند می توانند از اثرات شگفت انگیز عسل بهارنارنج بهره ببرند. ماسک این محصول یک مرطوب کننده طبیعی بوده و باعث آبرسانی به پوست شما می شود و پس از طی یک دوره مصرف تاثیرات آن را بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

به دلیل خاصیت ضد باکتریایی این محصول استفاده از ماسک عسل بهارنارنج برای افرادی که دارای جوش و آکنه صورت هستند بسیار مفید خواهد بود.  این محصول سودمند و ارگانیک برای رشد موها ، تقویت و جلوگیری از ریزش مو نیز کاربرد موثری دارد.

از دیگر خواص این عسل ارگانیک می تون به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت عملکرد قلب
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • بهبود مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان معده
  • موثر در درمان سرماخوردگی
  • تقویت حافظه
  • کاهش کلسترول خون
  • افزایش اشتها
  • کنترل بیمار های عفونی و خاصیت ضد میکروبی

عطر و رایحه بی نظیر این عسل و طبیعی و ارگانیک بودن آن ، سبب شده است تا بسیاری از افراد از عسل بهار نارنج  به عنوان یک ماده شیرین کننده در تهیه بسیاری از شیرینی ها ، بستنی ها و نان ها و شربت ها استفاده می نمایند

جدول ارزش غذایی عسل بهار نارنج ارگانیک مدا:

در هرقاشق غذا خوری (۱۵ میلی لیتر)

میزان انرژی چربی قند نمک اسیدهای چرب ترانس
48/855کیلوکالری 0 0/525 0 0

شرایط نگهداری عسل بهارنارنج :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند و ارگانیک بهره ببرند.

به طور کلی انواع عسل طبیعی باید به دور از یخچال و منابع حرارتی و در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی قرار بگیرند.

این نکته قابل توجه است که ایجاد شکرک در عسل هایی که حرارت دیده نیستند فرآیندی طبیعی است. استفاده از ظروف نگهداری شیشه ای یا پلاستیکی مخصوص مواد غذایی و نگهداری آن در کابینت های تمیز آشپزخانه ازجمله  اقدامات موثر برای حفظ کیفیت عسل می باشند.

نحوه مصرف عسل بهارنارنج:

ترکیب کردن عسل بهارنارنج با آب ولرم، یک نوشیدنی بسیار مقوی و آرامبخش را برای شما به ارمغان می آورد که با توجه به وفور ویتامین ث در آن برای فصول سرد سال و پیشگیری از سرماخوردگی و رفع عفونت های میکروبی بسیار موثر می باشد.

با مصرف این نوشیدنی قبل از خواب نیز به  بهبود مشکلات خواب و بی خوابی خود کمک خواهید کرد.

موارد احتیاط مصرف:

در کنار خواص شگفت انگیز عسل بهارنارنج به بیماران دیابتی پیشنهاد می شود برای حفظ سلامت خود در هنگام مصرف انواع عسل طبیعی با پزشک متخصص خود مشورت نمایند تا میزان دوز مصرفی شان را با توجه به وضعیت سلامت و میزان قند خون شان تنظیم نمایند.  مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند و ارگانیک و انواع عسل های طبیعی  را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد.

عسل بهار نارنج عسلی تک گله یا اصطلاحا تک گیاه  است که از شهد شکوفه های بهار نارنج تهیه می شود البته این بدین معنی نیست که زنبور تنها بر روی همین گیاه بنشیند بلکه در انواع عسل طبیعی تک گله درصد بالایی از شهد تولید شده  از یک گیاه خاص تامین میگردد و به میزان کمتر با دیگر شهد گیاهان ترکیب شده است. بهارنارنج دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد عسل بهار نارنج یکی از مقوی ترین و خوش عطر ترین عسل هاست . عسل ارگانیک بهارنارنج دارای رنگ زرد متمایل به قهوه ای روشن و طعمی شیرین بوده و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است..محصولات موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متبحر انتخاب شده اند تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم. به طور کلی انواع عسل طبیعی باید به دور از یخچال و منابع حرارتی و در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید