تنقلات

بررسی محصول آدامس طبیعی بدون قند ون

بررسی محصول آدامس طبیعی بدون قند ون :

آدامس طبیعی بدون قند ون در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت ( ون ) بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد. شرکت تولیدی سقز سازی کردستان با نام تجاری ( ون) در سال ۱۳۶۹ تاسیس گردید. این شرکت در مدت فعالیت خود موفق به اخذ افتخارات زیادی گردیده است که از آن  جمله می توان به واحد نمونه استاندارد کشور و صادر کننده نمونه سال در سال ۷۹ ، واحد نمونه سبز سازمان محیط زیست کشور در سال ۸۲ ، واحد  نمونه کارآفرین کشور در سال ۸۳ و بسیاری عناوین دیگر  اشاره نمود.

شرکت تولیدی سقز کردستان (ون) به طور مداوم مورد نظارت معاونت غذا و دارو قرار گرفته و با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی سالم و  با کیفیت را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و  بیش از ۸۰ درصد ازمحصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می نماید.

آدامس طبیعی ون از صمغ درخت بنه ( درخت پسته وحشی) تولید می شود. درخت بنه منبع تولید شیره سقز است .شیره سقز صمغی به رنگ سبز روشن بوده که ماده ای چسبنده می باشد.  از دیر باز تا کنون این ماده در طب سنتی و برای درمان برخی از بیماری های گوارشی استفاده شده و ابوعلی سینا خواص بسیاری را برای جویدن سقز ذکر نموده است.  صمغ این درخت دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و در بهبود و کنترل زخم ها موثر واقع شده است. مجموعه تولیدی سقز سازی کردستان توانسته است با حفظ ویژگی های درمانی و خواص این صمغ آن را به جهت تولید آدامس طبیعی ون استفاده نماید.

آدامس طبیعی سقز بدون قند ون

آدامس طبیعی سقز بدون قند ون

ویژگی های آدامس طبیعی بدون قند ون :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  محصولات ون از مجموعه ارگانیک بار می توانید از این محصولات  سالم بهره ببرید.

آدامس طبیعی بدون قند ون کاملا طبیعی  بوده و ازشیره سقز درخت بنه تهیه گردیده است. در این محصول به جای استفاده از شکر و شیرین کننده های مصنوعی از ماده طبیعی زایلیتول استفاده شده است که برای سلامتی دندان مفید است و جرم دندان را کاهش می دهد.

 از مهم ترین مزایای  آدامس های طبیعی بدون قند  ون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آدامس طبیعی بدون قند ون به دلیل نداشتن قند و شیرین کننده های شیمیایی، برای بیماران دیابتی هیچ گونه ضرری نداشته و یک محصول دیابتیک می باشد.
  • زایلیتول موجود در این محصول سالم می تواند میزان باکتری های مضر دهان را کاهش داده و سبب کاهش توان و قدرت باکتری ها در چسبیدن به دندان می شود.
  • در بیشتر آدامس ها قسمت جویدنی شامل لاتکس ها و پلاستیک های پلی اتیلن مصنوعی است اما در آدامس ون این قسمت صد در صد طبیعی بوده و در تهیه آن از شیره سقز استفاده شده و هیچ گونه افزودنی شیمیایی و مصنوعی مصرف نمی شود.
  • سازگار با دستگاه گوارش و دارای خواص طبی بسیار
  • موثر در درمان زخم معده و اثنی عشر
  • کمک به هضم غذا و بهبود مشکلات گوارشی
  • از بین برنده هلیکو باکتر پیلوری ( عامل ایجاد زخم معده)به علت وجود آلفاپاینن در ماده اولیه
  • خوشبو کننده دهان و تقویت لثه
  • آنتی باکتریال طبیعی

مزایای جویدن آدامس:

  1. جویدن آدامس بخش کورتکس مغزی را فعال تر کرده و موجب پردازش بهتر اطلاعات مغز می شود
  2. برخی از دندان پزشکان معتقدند که جویدن آدامس باعث تولید بیشتر بزاق می شود و این خود باعث بیرون انداختن باکتری های عامل پوسیدگی از درون دهان است.
  3. شواهد علمی تائید می کنند که جویدن آدامس در بهبود حال بیماران پس از جراحی روده تاثیر مفید دارد.به گفته پژوهشگران عمل جویدن با تحریک عصب های دستگاه هاضمه روند بازگشت به عملکرد روده به حالت طبیعی و سالم را سرعت می بخشد.
  4. افراد هنگام استرس آدامس می جوند و این یک تلقین بی اساس نیست زیرا تحقیقات نشان داده که جویدن آدامس برای تمرکز فکر و کاهش استرس موثر بوده است.*

شرایط نگهداری محصولات ون :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  محصولاتی  سالم بهره ببرند. آدامس های طبیعی ون را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

جویدن آدامس ون  بعد از میل نمودن وعده های غذایی سبب ترشح بزاق و بهبود عمل هضم می گردد. همچنین به جهت رفع خشکی دهان و خوشبو شدن دهان نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات دیابتیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: آدامس طبیعی بدن قند  ون /آدامس طبیعی ون/ شیره سقز / ارگانیک بار / محصولات سالم / محصولات دیابتیک

*سایت محصولات ون

چکیده:

آدامس طبیعی بدون قند ون در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت ( ون ) بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد. آدامس طبیعی ون از صمغ درخت بنه ( درخت پسته وحشی) تولید می شود. درخت بنه منبع تولید شیره سقز است. شیره سقز صمغی به رنگ سبز روشن بوده که ماده ای چسبنده می باشد.

آدامس طبیعی بدون قند ون کاملا طبیعی  بوده و ازشیره سقز درخت بنه تهیه گردیده است. در این محصول به جای استفاده از شکر و شیرین کننده های مصنوعی از ماده طبیعی زایلیتول استفاده شده است که برای سلامتی دندان مفید است و جرم دندان را کاهش می دهد. آدامس طبیعی بدون قند ون برای بیماران دیابتی هیچ گونه ضرری نداشته و یک محصول دیابتیک می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  محصولات ون از مجموعه ارگانیک بار می توانید از این محصولات  سالم بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید