تنقلات, گرانولا

بررسی محصول گرانولا جینجر میکس گرانولا بار

بررسی محصول گرانولا جینجر میکس گرانولا بار :

گرانولا جینجرمیکس گرانولابار در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت گرانولابار و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. مجموعه گرانولابار اولین تولیدکننده تخصصی گرانولا در ایران می باشد که  توانسته است  طعم هایی مختلف از گرانولا را با بهترین مواد اولیه عرضه نماید. در تمامی گرانول های گرانولابار از جو دو سر پرک استفاده شده که به عنوان میان وعده ای  لذیذ بوده و دارای ارزش غذایی بالایی است.

این مجموعه با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید. امروزه طیف گسترده ای از افراد علاقه مند به داشتن سبک غذایی سالم ، ورزشکاران و افراد سلیاک محصولات گرانولابار را در سبد غذایی خود جای داده اند.

سلیاک یک بیماری گوارشی است که در اثر حساسیت افراد به پروتئینی به نام گلوتن که در گندم و جو و چاودار وجود دارد ایجاد میشود و سیستم ایمنی فرد مبتلا با دریافت گلوتن  فعال شده و به سلول های روده آسیب می رساند. مجموعه گرانولا بار توانسته است محصولاتی سودمند و مناسب را برای این افراد فراهم آورد. گرانولا جینجر میکس گرانولابار فاقد گلوتن می باشد.

گرانولا  یک میان وعده و یا صبحانه محبوب است که به  طور سنتی ترکیبی از جو دوسر بخارپز شده به همراه عسل و غلات است و سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

گرانولا جینجر میکس گرانولابار

گرانولا جینجر میکس گرانولابار

خواص محصول گرانولا جینجر میکس گرانولابار :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه گرانولاجینجر میکس گرانولابار از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

گرانولا جینجر میکس :

گرانولا جینجر میکس گرانولا بار دارای طعمی لذیذ و دلنشین است که حاوی جو دوسر پرک، عسل طبیعی، زنجبیل، بادام هندی، گردو، گلابی خشک، سیب خشک ودارچین می باشد.

 جو دوسر:

تشکیل دهنده اصلی گرانولا جو دوسر یا یولاف  می باشد. جو دو سر با نام علمی   Avena sativa گیاهی از خانواده گندمیان است که یکی از سالم ترین و سودمند ترین غلات طبیعت می باشد و  فاقد گلوتن بوده و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات های پیچیده، فیبر و بتاگلوکان است.

خواص زنجبیل :

گیاه جینجر یا  زنجبیل یک گیاه دارویی فوق العاده است که سرشار از آنتی اکسیدان هاست و در پیشگیری از ابتلا به سرطان و دربهبود و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرماخوردگی و مشکلات دستگاه گوارش موثر است. زنجبیل در مواقع سرماخوردگی می تواند سبب درمان سرفه و کاهش علائم بیماری شود.

خواص گرانولا:

  • احساس سیری طولانی مدت و کاهش وزن افراد
  • به علت فیبر بالای این محصول به عمل هضم غذا کمک نموده و سبب کاهش مشکلات گوارشی می شود.
  • افزایش انرژی بدن
  • تنظیم فشار خون و پیشگیری از مشکلات قلبی
  • کاهش کلسترول خون
  • حفظ سلامت پوست و مو
  • پیشگیری از سرطان
  • فاقد گلوتن

جدول ازش غذایی گرانولا جینجر میکس :

به ازای مصرف یک وعده ( ۲۵  گرم)

انرژی قند چربی نمک اسیدهای

چرب ترانس

پروتئین کربوهیدرات
۹۱ کیلو کالری ۴ گرم ۲ گرم ۰۱/۰ گرم ۰ ۲ گرم ۱۵ گرم

مزایای مصرف محصولات گرانولابار:

  • گرانولا فاقد شکرمی باشند.
  • محصولات گرانولابار فاقد هرگونه مواد نگهدارنده می باشند.
  • گرانولا فاقد گلوتن بوده و مناسب افراد سلیاک می باشد.

شرایط نگهداری گرانولا :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. گرانولا را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف گرانولا  :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصولات سودمند می توانید آنها را به عنوان صبحانه و یا میان وعده مصرف نمایید.

انواع موارد مصرف گرانولا:

  • ترکیب با شیر به عنوان یک صبحانه کامل و لذیذ
  • ترکیب گرانولا با ماست و تکه های میوه ( دسر پارفه گرانولا ) به عنوان میان وعده
  • تزیین انواع کیک ها
  • تاپینگ انواع بستنی و اسموتی ها
  • تاپینگ و تزئین انواع سالاد
  • مصرف گرانولا بصورت خالی

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  گرانولا جینجر میکس گرانولابار /گرانولا / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ فاقد گلوتن

چکیده:

گرانولا جینجر میکس گرانولابار در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت گرانولابار و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. گرانولا  یک میان وعده و یا صبحانه محبوب است که به  طور سنتی ترکیبی از جو دوسر بخارپز شده به همراه عسل و غلات است و سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

گرانولا جینجر گرانولا بار دارای طعمی لذیذ و دلنشین است که حاوی جودوسرپرک،  عسل طبیعی، زنجبیل، بادام هندی، گردو، گلابی خشک، سیب خشک ودارچین می باشد.تشکیل دهنده اصلی گرانولا جو دوسر یا یولاف  می باشد که یکی از سالم ترین و سودمند ترین غلات طبیعت است  و فاقد گلوتن  می باشد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه گرانولا جینجر میکس گرانولابار از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید