غلات, محصولات ارگانیک, محصولات سالم

بررسی محصول کینوا پرک OAB

بررسی محصول کینوا پرک OAB:

کینوا پرک OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۱۵۰  گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد.

شرکت جام نور طلایی ارائه دهنده مجموعه  محصولات غذایی با برند OAB  می باشد. تمامی محصولات این برند دارای مدارک بهداشتی معتبر از سازمان غذا و دارو و سایر سازمان های بهداشتی جهانی  است.

این مجموعه با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی سالم و  با کیفیت را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و با تنوع در کالاهای تولیدی نیاز مشتریان را برطرف سازد.

گیاه کینوا بومی کشور آمریکای جنوبی است و دانه های آن  به سه رنگ سیاه و سفید و قرمز است.

این گیاه که به آن خاویار گیاهی نیز می گویند بدون گلوتن و کم کالری بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود.

از این گیاه همچنین برای تولید آرد، بیسکوییت و پاستا نیز استفاده می شود.

پرک کینوا OAB

پرک کینوا OAB

خواص محصول کینوا پرک :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه کینوا پرک OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

کینوا پرک از فشرده شدن دانه های کینوا به دست می آید و مهم ترین مزیتی که دارد این است که بدون پخت نیز قابل مصرف می باشد این محصول گیاهی سودمند سرشار از پروتئین است ویک پروتئین گیاهی محسوب می شود.

خواص کینوا پرک :

کینوا سرشار از مواد مغذی همچون  پروتئین، آهن، فسفر آمینو اسید، ، امگا ۳، ویتامین های گروه B  و آنتی اکسیدان ها می باشد. یکی از دلایل استقبال از این محصول سالم، هضم راحت آن است که بافتی نرم و طعمی دلنشین داشته و  می تواند جایگزین برنج شود.

از مهم ترین خواص مصرف کینوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • با مصرف کینوا می توانید نیاز روزانه بدن خود به پروتئین و آمینو اسیدهای ضروری بدن را تامین نمایید
  • کینوا غنی از آهن است و مصرف آن برای افرادی که دچار بیماری کم خونی هستند توصیه می گردد.
  • کینوا فاقد گلوتن بوده و برای افرادی که مجبور به مصرف محصولات بدون گلوتن می باشند گزینه ی بسیار مناسب است
  • کینوا سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون و بهبود هضم غذا می گردد.
  • این محصول سودمند شاخص گلیسمی پایینی دارد. مصرف غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا سبب افزایش گرسنگی در افراد و افزایش میزان خطر بیماری های قلبی و دیابت می گرذند
  • . مصرف این محصول سودمند در حفظ تعادل قند خون موثر است
  • وجود منیزیوم در کینوا سبب کنترل فشار خون می گردد که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است.
  • همچنین وجود آنتی اکسیدان ها در آن نیز بر حفظ سلامت قلب تاثیر گذار می باشند

تفاوت کینوا سفید و سیاه و قرمز در چیست :

از نظر تغذیه ای و ارزش غذایی تفاوتی میان کینوای سیاه و سفید و قرمز وجود نداشته و هر سه جزو محصولات گیاهی  سودمند بوده  و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشند. کینوا سفید نسبت به نوع سیاه و قرمز بعد از پخت بافت نرم تری داشته و شبیه به برنج می باشد ولیکن بافت کینوا سیاه و قرمز بعد از پخت به نرمی کینوا سفید نبوده و بیشتر بافت خود را حفظ می کنند. به علت وجود این تفاوت در بافت کینواها نوع سیاه و قرمز بیشتر در مصارف سالاد و تزیین غذاها استفاده شده و کینوا سفید به عنوان جایگزینی برای برنج مصرف می شود.

شرایط نگهداری کینوا پرک:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. کینوا پرک  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف کینوا  پرک :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصول گیاهی سودمند می توانید  کینواپرک را به صورت خام و یا پخته شده به جهت وعده صبحانه و در ترکیب با شیر و دیگر نوشیدنی ها میل نمایید. استفاده از این محصول در تهیه سوپ، آش و یا سالاد نیز مطلوب می باشد.

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  کینوا پرک  OAB/کینوا پرک / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات سالم/ محصولات گیاهی  سودمند

چکیده:

کینوا پرک OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۱۵۰  گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. گیاه کینوا بومی کشور آمریکای جنوبی است و دانه های آن  به سه رنگ سیاه و سفید و قرمز است.

این گیاه که به آن خاویار گیاهی نیز می گویند بدون گلوتن و کم کالری بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود.

کینوا پرک از فشرده شدن دانه های کینوا به دست می آید و مهم ترین مزیتی که دارد این است که بدون پخت نیز قابل مصرف می باشد این محصول گیاهی سودمند سرشار از پروتئین است ویک پروتئین گیاهی محسوب می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد

با تهیه کینوا پرک OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید