محصولات ارگانیک, محصولات سالم

بررسی محصول کینوا سفید ارگانیک  OAB

کینوا سفید ارگانیک  OAB:

کینوا سفید ارگانیک OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد.

شرکت جام نور طلایی ارائه دهنده مجموعه محصولات غذایی با برند OAB  می باشد. تمامی محصولات این برند دارای مدارک بهداشتی معتبر از سازمان غذا و دارو و سایر سازمان های بهداشتی جهانی  است.

این مجموعه با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی سالم و  با کیفیت را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و با تنوع در کالاهای تولیدی نیاز مشتریان را برطرف سازد.

گیاه کینوا بومی کشور آمریکای جنوبی است و دانه های آن  به سه رنگ سیاه و سفید و قرمز است. این گیاه که به آن خاویار گیاهی نیز می گویند بدون گلوتن و کم کالری بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود.

از این گیاه همچنین برای تولید آرد، بیسکوییت و پاستا نیز استفاده می شود.

کینوا سفید OAB

کینوا سفید OAB

خواص محصول کینوا سفید :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد

با تهیه کینوا OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص کینوا سفید :

کینوا سفید ارگانیک OAB سرشار از مواد مغذی همچون  پروتئین، آهن، فسفر آمینو اسید، ، امگا ۳، ویتامین های گروه B  و آنتی اکسیدان ها می باشد. یکی از دلایل استقبال از این محصول سودمند ، هضم راحت آن است که بافتی نرم و طعمی دلنشین داشته و  می تواند جایگزین برنج شود.

از مهم ترین خواص مصرف کینوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • با مصرف کینوا می توانید نیاز روزانه بدن خود به پروتئین و آمینو اسیدهای ضروری بدن را تامین نمایید
  • کینوا غنی از آهن است و مصرف آن برای افرادی که دچار بیماری کم خونی هستند توصیه می گردد.
  • کینوا فاقد گلوتن بوده و برای افرادی که مجبور به مصرف محصولات بدون گلوتن می باشند گزینه ی بسیار مناسبی است
  • کینوا سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون و بهبود هضم غذا می گردد.
  • این محصول ارگانیک شاخص گلیسمی پایینی دارد. مصرف غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا سبب افزایش گرسنگی در افراد و افزایش میزان خطر بیماری های قلبی و دیابت می گردند
  • مصرف این محصول سودمند در حفظ تعادل قند خون موثر است
  • وجود منیزیوم در کینوا سبب کنترل فشار خون می گردد که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است. همچنین وجود آنتی اکسیدان ها در آن نیز بر حفظ سلامت قلب تاثیر گذار می باشند

تفاوت کینوا سفید و سیاه و قرمز:

از نظر تغذیه ای و ارزش غذایی تفاوتی میان کینوای سیاه و سفید و قرمز وجود نداشته و هر سه محصولاتی سودمند و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشند.

کینوا سفید نسبت به نوع سیاه و قرمز بعد از پخت بافت نرم تری داشته و شبیه به برنج می باشد ولیکن بافت کینوا سیاه و قرمز بعد از پخت به نرمی کینوا سفید نبوده و بیشتر بافت خود را حفظ می کنند.

به علت وجود این تفاوت در بافت کینواها نوع سیاه و قرمز بیشتر در مصارف سالاد و تزیین غذاها استفاده شده و کینوا سفید به عنوان جایگزینی برای برنج مصرف می شود.

شرایط نگهداری کینوا:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. کینوا را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف کینوا   :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصولات سودمند می توانید  کینوا را مثل برنج پخته و در وعده های صبحانه و انواع غذا ها استفاده نمایید.

انواع موارد مصرف کینوا:

  •  استفاده در تهیه انواع سوپ و آش
  • مصرف آن در صبحانه
  • استفاده به جهت تزیین انواع سالاد ها
  • استفاده در بسیاری از غذا ها همچون دلمه و کوفته و خوراک های مختلف

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  کینوا سفید ارگانیک OAB/کینوا سفید/ ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات ارگانیک

چکیده:

کینوا سفید ارگانیک OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. گیاه کینوا بومی کشور آمریکای جنوبی است و دانه های آن  به سه رنگ سیاه و سفید و قرمز است.

کینوا بدون گلوتن و کم کالری بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شودکینوا سرشار از مواد مغذی همچون  پروتئین، آهن، فسفر آمینو اسید، ، امگا ۳، ویتامین های گروه B  و آنتی اکسیدان ها می باشد.

یکی از دلایل استقبال از این محصول سودمند ، هضم راحت آن است که بافتی نرم و طعمی دلنشین داشته و  می تواند جایگزین برنج شود

.مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه کینوا سفید ارگانیک  OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید