ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول چوب دارچین آرسس

بررسی محصول چوب دارچین آرسس :

چوب دارچین آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است. این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

دارچین یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین ادویه ها  است که به دلیل خواص بیشمارش از دیرباز تاکنون در مصارف دارویی و غذایی مصرف گسترده ای داشته است. درخت دارچین درختی همیشه سبز است که بیشتر در کشورهای هندوستان و چین می روید و پوست این درخت که قهوه ای رنگ است به عنوان دارچین مورد استفاده قرار می گیرد. چوب دارچین دارای عطری دلنشین است و در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد.

چوب دارچین آرسس

چوب دارچین آرسس

خواص محصول چوب دارچین آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،   این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص چوب دارچین :

دارچین غنی از مواد ارزشمندی همچون آهن، منگنز، ویتامین k و آنتی اکسیدان ها می باشد. دارچین سرشار از آنتی اکسیدان هایی همچون فلاونوئید ها و پلی فنول هاست که در سلامت افراد نقش به سزایی دارند. از مهم ترین خواص مصرف این ادویه ارزشمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف دارچین در کاهش میان کلسترول بد خون و تنظیم قند خون موثر می باشد و مصرف آن به افراد دارای بیماری دیابت توصیه می شود.
  • دارچین دارای خاصیت ضد التهابی بوده و در تسکین درد برخی از مشکلات و بیماری ها و کاهش درد دوران قائدگی موثر می با شد
  • ترکیبات موجود در دارچین به حفظ سلامت قلب و پیشگیری از بروز بیماری های قلبیی و عروقی کمک می نماید.
  • دارچین دارای خاصیت ضد میکروبی است و در رفع مشکلات پوستی همچون جوش و آکنه موثر بوده و مصرف آن در حفظ سلامت پوست و زیبایی تاثیر گذار است.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف  چوب دارچین آرسس با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین چوب دارچین آرسس می توانید یک تکه از آن را در چای و دیگر نوشیدنی های گرم و یا برخی از غذاها مثل خورشت ها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

چکیده:

چوب دارچین آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. ادویه ها و گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند

.دارچین یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین ادویه ها  است که به دلیل خواص بیشمارش از دیرباز تاکنون در مصارف دارویی و غذایی مصرف گسترده ای داشته است. دارچین غنی از مواد ارزشمندی همچون آهن، منگنز، ویتامین k و آنتی اکسیدان هایی همچون فلاونوئید ها و پلی فنول هاست که در سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید