شیرینی ها

بررسی محصول پولکی زنجبیلی کامور

پولکی زنجبیلی کامور:

پولکی زنجبیلی کامور در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت کامور و در بسته بندی ۱۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد.

شرکت اصفهان شکلات در سال ۱۳۷۰ طی تحقیقات فراوان موفق به تولید مجموعه متنوعی از محصولات بدون شکر با نام تجاری کامور گردیده است.

این مجموعه همچنین در سال ۱۳۸۵ با شناخت استویا توانسته است گامی نوین در صنعت تولید محصولات بدون قند و شکر برداشته و  برای اولین بار موفق به اخذ پروانه ساخت از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به جهت تولید محصولات بدون قند با استفاده از پودر خالص سازی شده آن به نام استویوساید گردیده است.

این پودر ۳۰۰ برابر ساکارز شیرینی داشته و دارای طعم و بویی کاملا شبیه به شکر می باشد و مصرف آن برای افراد دیابتی و فنیل کتونوریا و افراد دارای اضافه وزن بسیار مناسب می باشد.

همچنین افراد عادی که به دنبال حفظ و ارتقا سلامت خود هستند نیز می توانند از این محصولات دیابتیک  استفاده نمایند. انواع شیرین کننده ها در محصولات کامور شامل استویا، ایزومالت، آسه سولفام و سوکرالوز می باشند.

ترکیبات محصول پولکی زنجبیلی کامور شامل ایزومالت ، زنجبیل ، آسه سولفام پتاسیم و آب آشامیدنی می باشد. این محصول کاملا رژیمی و بدون قند بوده و از ایزومالت کاملا طبیعی تهیه شده و یک جایگزین مناسب برای قند است.

پولکی زنجبیلی کامور

پولکی زنجبیلی کامور

خواص محصولات کامور:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  محصولات کامور از مجموعه ارگانیک بار می توانید از فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

ایزومالت:

ایزومالت که از چغندر قند گرفته می­شود، به جای ۹۹.۸% حجم شکر در این محصول به کار می­رود. میزان کالری ایزومالت نصف شکر است که باعث کنترل چاقی می­شود،

بنابراین برای افراد تحت رژیم­های لاغری مناسب است.این ماده سطوح گلوکز و انسولین خون را بالا نمی­برد و مناسب برای افراد دیابتی است و همچنین از پوسیدگی دندان جلوگیری می­کند که برای کودکان بسیار مناسب است.

از دیگر خواص این ماده می­توان به بهبود بخشیدن به عملکرد روده­ ها اشاره نمود که ناشی از خاصیت فیبری و در نتیجه ملین بودن آن است.*

آسه سولفام پتاسیم:

این ماده که حدود ۲۰۰-۱۸۰ برابر شکر شیرینی دارد، بی­ضرر است و در برابر حرارت بسیار مقاوم و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر سرطان­زایی آن نشر نشده است. آسه سولفام پتاسیم بدون هضم از بدن خارج میشود و در داروهای مایع و جویدنی نیز مصرف می­گردد.*

خواص زنجبیل  :

گیاه زنجبیل یک گیاه دارویی فوق العاده است که سرشار از آنتی اکسیدان هاست و در پیشگیری از ابتلا به سرطان و دربهبود و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرماخوردگی و مشکلات دستگاه گوارش موثر است.

زنجبیل در مواقع سرماخوردگی می تواند سبب درمان سرفه و کاهش علائم بیماری شود. این محصول پرخاصیت دارای خاصیت ضد التهابی و ضد درد  بوده و مصرف آن سبب ارتقا سطح سلامتی افراد می شود.

جدول ارزش غذایی محصول پولکی زنجبیلی :

تعداد هم در هر بسته ۹۴- اندازه سهم معادل۶/۱ گرم

مقدار در هر سهم ماده غذایی *

انرژی چربی کل کربوهیدرات

کل

قند پروتئین اسیدهای

چرب اشباع

اسید ترانس سدیم
۱/۳

کیلوکالری

۰

گرم

۵/۱

گرم

۰

گرم

۰

گرم

۰

گرم

۰

گرم

۵/۰

میلی گرم

شرایط نگهداری محصولات کامور :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  محصولات دیابتیک بهره ببرند. پولکی و دیگر محصولات کامور را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

 نحوه مصرف :

پولکی های کامور را می توانید به عنوان یک طعم دهنده بدون شکر و دیابتیک در کنار چای ، قهوه و دمنوش ها میل نمایید و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات دیابتیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای حساسیت های غذایی و  بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: پولکی زنجبیلی کامور /پولکی زنجبیلی / ارگانیک بار / محصولات دیابتیک / محصولات کامور

*سایت محصولات غذایی کامور

چکیده:

پولکی زنجبیلی کامور در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت کامور و در بسته بندی ۱۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد. ترکیبات محصول پولکی زنجبیلی کامور شامل ایزومالت ، زنجبیل ، آسه سولفام پتاسیم و آب آشامیدنی می باشد.

این محصول کاملا رژیمی بوده و یک جایگزین مناسب برای قند است. گیاه زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان هاست و در پیشگیری از ابتلا به سرطان و دربهبود و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرماخوردگی و مشکلات دستگاه گوارش موثر است.پولکی های کامور را می توانید به عنوان یک طعم دهنده بدون شکر و دیابتیک در کنار چای ، قهوه و دمنوش ها میل نمایید و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  محصولات کامور از مجموعه ارگانیک بار می توانید از فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید