ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول پودر گوجه آرسس

بررسی محصول پودر گوجه آرسس :

پودر گوجه آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است. این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

گوجه فرنگی به تیره بادنجانیان تعلق داشته و به عنوان یکی از سبزیجات و میوه ای آبدار و خوش طعم مصرف می گردد. گوجه فرنگی سرشار از ویتامین سی و لیکوپن است.

پودر گوجه آرسس

پودر گوجه آرسس

خواص محصول پودر گوجه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،  این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

پودر گوجه کاربرد بسیاری در صنعت آشپزی داشته و از آن به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده غذا استفاده می گردد. این محصول را می توان در تهیه انواع سس کچاب و رب گوجه، سوپ ها و غذا ها به کار برد.

خواص پودر گوجه :

گوجه غنی از ویتامین C ، A، B ، لیکوپن ، و مواد معدنی مورد نیاز بدن همچون پتاسیم، منیزیم و منگنز می باشد. پودرگوجه از خشک کردن گوجه فرنگی تهیه شده و علاوه بر خواص مصرف آن برای حفظ سلامت افراد یک طعم دهنده عالی برای غذاهاست و دارای طرفداران بیشماری است. از مهم ترین فوائد مصرف  گوچه و پودر آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گوجه به دلیل دارابودن آنتی اکسیدان ها بخصوص دارابودن لیکوپن ، خاصیت ضد سرطانی داشته و در پیشگیری از بروز سرطان موثر است.
  • گوجه سرشار از پتاسیم است از این رو در تنظیم فشار خون موثر بوده و در حفظ سلامت قلب و عروق نیز تاثیرگذار است.
  • گوجه یک منبع عالی برای ویتامین ث بوده از این رو مصرف آن برای سلامت پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست مفید است.
  • وجود گوجه در سبد مواد غذایی افراد به بهبود عمل سیستم گوارش نیز کمک می نماید.
  • مصرف گوجه و یا پودر گوجه به جهت تنظیم قند خون در افراد مفید بوده لذا مصرف آن به افراد دیابتی پیشنهاد می گردد.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف :

میزان مصرف پودر گوجه آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه جات  آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

چکیده:

پودر گوجه آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و مصرف آنها در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

گوجه غنی از ویتامین C ، A، B ، لیکوپن ، و مواد معدنی مورد نیاز بدن همچون پتاسیم، منیزیم و منگنز می باشد پودر گوجه کاربرد بسیاری در صنعت آشپزی داشته و از آن به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده غذا استفاده می گردد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید