ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول پودر لیمو عمانی سفید آرسس

بررسی محصول پودر لیمو عمانی سفید آرسس :

پودر لیمو عمانی سفید آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

لیمو عمانی میوه خشک شده ای است که به عنوان ادویه در غذاها استفاده می گردد و در صنعت آشپزی غذاهای ایرانی نیز پر طرفدار می باشد. لیمو عمانی تازه رنگی روشن داشته و بسیار ترش مزه است و آن را در آفتاب خشک می کنند تا داخل آن به رنگ تیره در بیاید . لیمو عمانی در رنگ های روشن و سیاه موجود بوده و  هم به صورت درسته و هم پودر شده مورد مصرف قرار می گیرد.

پودر لیموعمانی سفید آرسس

پودر لیموعمانی سفید آرسس

خواص محصول  لیمو عمانی سفید آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص لیمو عمانی :

از لیمو عمانی در طبخ خورشت های ایرانی به خصوص قرمه سبزی و قیمه استفاده می گردد و قبل از اضافه نمودن به غذا آن را سوراخ یا خرد می نمایند. لیمو عمانی خواص لیمو معمولی را داراست و تنها مقداری از ویتامین ث آن کمتر است. از مهم ترین خواص مصرف  لیمو عمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لیمو عمانی حاوی ویتامین ث می باشد از این رو در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی مفید می باشد.
  • مصرف لیمو عمانی در کاهش میزان کلسترول و فشار خون موثر بوده از این رو مصرف آن در جهت پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی توصیه می گردد.
  • لیمو عمانی مقوی معده است و در رفع برخی از مشکلات سیستم گوارشی موثر می باشدو سبب بهبود عمل هضم غذا و مشکل نفخ نیز می گردد .

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف :

میزان مصرف ادویه جات آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و طعم ترش مزه  پودر لیمو عمانی آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در تهیه انواع غذاها مصرف نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  لیمو عمانی سفید آرسس /پودر لیمو عمانی  /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر لیمو عمانی سفید آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. لیمو عمانی میوه خشک شده ای است که به عنوان ادویه در غذاها استفاده می گردد و در صنعت آشپری غذاهای ایرانی نیز پر طرفدار می باشد. از لیمو عمانی در طبخ خورشت های ایرانی به خصوص قرمه سبزی و قیمه استفاده می گردد و قبل از اضافه نمودن به غذا آن را سوراخ یا خرد می نمایند.

لیمو عمانی حاوی ویتامین ث می باشد از این رو در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی مفید می باشد همچنین در کاهش میزان کلسترول و فشار خون نیز موثراست .

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید