شیرین کننده بدون شکر, محصولات دیابتیک

بررسی محصول پودر شیرین کننده کامور

پودر شیرین کننده کامور:

پودر شیرین کننده کامور در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت کامور و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد. شرکت اصفهان شکلات در سال ۱۳۷۰ طی تحقیقات فراوان موفق به تولید مجموعه متنوعی از محصولات بدون شکر با نام تجاری کامور گردیده است.

این مجموعه همچنین در سال ۱۳۸۵ با شناخت استویا توانسته است گامی نوین در صنعت تولید محصولات بدون قند و شکر برداشته و  برای اولین بار موفق به اخذ پروانه ساخت از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به جهت تولید محصولات بدون قند با استفاده از پودر خالص سازی شده آن به نام استویوساید گردیده است.

این پودر ۳۰۰ برابر ساکارز شیرینی داشته و دارای طعم و بویی کاملا شبیه به شکر می باشد و مصرف آن برای افراد دیابتی و فنیل کتونوریا و افراد دارای اضافه وزن بسیار مناسب می باشد. همچنین افراد عادی که به دنبال حفظ و ارتقا سلامت خود هستند نیز می توانند از این محصولات دیابتیک  استفاده نمایند.

انواع شیرین کننده ها در محصولات کامور شامل استویا، ایزومالت، آسه سولفام و سوکرالوز می باشند.

ترکیبات محصول پودر شیرین کننده کامور شامل ایزومالت ، مالتودکترین و  سوکرالوز می باشد. این محصول کاملا رژیمی بوده و فاقد قند می باشد و برای پخت و پز نیز مناسب است

خواص محصولات کامور:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  محصولات کامور از مجموعه ارگانیک بار می توانید از فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص ایزومالت و سوکرالوزموجود در شیرین کننده کامور  :

*ایزومالت که از چغندر قند گرفته می­شود، به جای ۹۹.۸% حجم شکر در این محصول به کار می­رود. میزان کالری ایزومالت نصف شکر است که باعث کنترل چاقی می­شود، بنابراین برای افراد تحت رژیم­های لاغری مناسب است.این ماده سطوح گلوکز و انسولین خون را بالا نمی­برد و مناسب برای افراد دیابتی است و همچنین از پوسیدگی دندان جلوگیری می­کند که برای کودکان بسیار مناسب است.

از دیگر خواص این ماده می­توان به بهبود بخشیدن به عملکرد روده­ ها اشاره نمود که ناشی از خاصیت فیبری و در نتیجه ملین بودن آن است.

سوکرالوز تنها شیرین کننده بدون کالری است که از شکر مشتق می شود و ۶۰۰ بار از شکر شیرین تر است.

سوکرالوز طعمی شیرین دارد و هیچ طعم ناخوشایندی در دهان ایجاد نمی کند.سوکرالوز به طور وسیعی در بیش از ۱۰۰ تحقیقات در مدت ۲۰ سال  مورد بررسی قرار گرفته و یافت شد که کاملا”  سالم وبی خطر است وتا کنون هیچ گونه گزارشی مستند از  عوارض نامطلوب  همچون پوسیدگی دندان ،افزایش قند در افراد دیابتیک ،تغییرات ژنتیکی،سرطان ،مشکلات ایمونولوژیک،اختلال در سیستم اعصاب مرکزی ومحیطی ونیز نقص جنین از این ماده منتشر نشده است.*

جدول حقایق تغذیه ای محصول شیرین کننده بدون قند کامور:

اندازه سهم معادل ۴  گرم

مقدار در هر سهم ماده غذایی *

انرژی چربی کل کربوهیدرات

کل

قند پروتئین اسیدهای

چرب اشباع

اسید ترانس سدیم
۲۰/۹

کیلوکالری

۰

گرم

۹۰/۳

گرم

۱۲/۰

گرم

۰

گرم

۰

گرم

۰

گرم

۳۲/۱

میلی گرم

شرایط نگهداری محصولات کامور :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  محصولات دیابتیک بهره ببرند. محصولات کامور را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

 نحوه مصرف :

بسیاری از افراد عموما چای و یا قهوه خود را با قند و یا شکر مصرف می نمایند که این امر می تواند سلامتی افراد را به خطر انداخته و مشکلات و بیماری هایی را برای آنها در برداشته باشد. پودر شیرین کننده کامور را می توانید به عنوان یک شیرین کننده بدون شکر و دیابتیک در چای و  قهوه میل نموده  و یا  در تهیه انواع شیرینی ها از آن استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات دیابتیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای حساسیت های غذایی و  بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: پودر شیرین کننده کامور /پودر شیرین کننده / ارگانیک بار / محصولات دیابتیک / محصولات کامور

*سایت محصولات غذایی کامور

چکیده:

پودر شیرین کننده کامور در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت کامور و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد. ترکیبات محصول پودر شیرین کننده کامور شامل ایزومالت ، مالتودکترین و  سوکرالوز می باشد. این محصول کاملا رژیمی بوده و برای پخت و پز نیز مناسب است. ایزومالت نصف شکر است که باعث کنترل چاقی می­شود،

بنابراین برای افراد تحت رژیم­های لاغری مناسب است. سوکرالوز نیز طعمی شیرین دارد و هیچ طعم ناخوشایندی در دهان ایجاد نمی کند .پودر شیرین کننده کامور را می توانید به عنوان یک شیرین کننده بدون شکر و دیابتیک در چای و  قهوه میل نموده  و یا  در تهیه انواع شیرینی ها از آن استفاده نمایید.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  محصولات کامور از مجموعه ارگانیک بار می توانید از فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید