غلات, محصولات سالم, محصولات گیاهی

بررسی محصول پودر جوانه جو دو سر آفتاب

پودر جوانه جو دو سر آفتاب :

پودر جوانه جو دو سر آفتاب در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت آفتاب  و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

مجموعه آفتاب از سال ۱۳۹۵ در جهت تولید با کیفیت  ترین جوانه و پودر آنها با استفاده از بهترین مواد و بذر های موجود در کشور شروع به فعالیت نموده است.

این مجموعه دارای پروانه بهداشتی  از معاونت غذا و دارو دانشگاه شهید بهشتی بوده و  توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید.

جوانه به برگ و گل رشد نیافته گیاه و یا در واقع دانه هایی که تازه شکفته شده اند گفته می شود که این محصولات گیاهی یکی از منابع پر ارزش غذایی محسوب شده و محصولاتی سودمند برای ارتقا سطح سلامت افراد و پیشگیری از بیماری ها می باشند.

در هنگام تولید پودر جوانه های آفتاب از هیچ نوع کود و یا سم و مواد شیمیایی استفاده نشده و تنها با مشاوران پزشکی و متخصصان این حوزه از ضد عفونی کننده های گیاهی و که هیچ گونه عوارض و حساسیتی برای مصرف کنندگان ندارد استفاده می شود.

جوانه های مجموعه آفتاب پس از طی دوره مشخص رشد ، در درمای کم خشک شده و با دقت و نظارت کارشناسان آسیاب و بسته بندی می گردند تا محصولی مرغوب در اختیار مشتریان قرار گیرد.

پودر جوانه جو دوسر آفتاب

پودر جوانه جو دوسر آفتاب

خواص محصول پودر جوانه جو دو سر آفتاب :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه پودرهای جوانه آفتاب از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

خواص جوانه ها:

جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند.  جوانه ها غنی از فیبر و پروتئین  بوده و با دارابودن آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن سبب حفظ سلامت و جوانی افراد می گردند.

به طور کلی این محصولات گیاهی دارای خواص مشابهی بوده اما در برخی جوانه ها مواد مغذی متفاوت تری نیز وجود دارد.

از خواص عمومی مصرف جوانه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش میزان کلسترول خون
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • حفظ سلامت قلب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیری از سرطان ها

خواص پودر جوانه جو دو سر آفتاب:

جوانه جو دو سر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن و  فیبر قابل حل می باشد. این محصول سودمند منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد و در در کاهش کلسترول خون و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.

جو دو سر حاوی ماده ای به نام avenacoside  بوده که در تنظیم  میزان هورمون تستوسترون خون موثر است و سبب افزایش توانایی جنسی افراد می گردد.

وجود ماده کلروفیل در جوانه جو دو سر یکی از مفید ترین ترکیبات

این محصول گیاهی بوده که سبب متعادل سازی PH بدن و دفع سموم می گردد. مصرف جوانه جو دو سر در سم زدایی از کبد و روده تاثیر گذار بوده و از اثر و آسیب نروتوکسین های شیمیایی بر بدن جلوگیری می نماید.

از مهم ترین خواص پودر های جوانه آفتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصولات غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است که در حفظ سلامت بدن ضروری می باشند
  • پودر جوانه یک منبع عالی برای دریافت پروتئین می باشد.
  • پودر جوانه سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده و در پیشگیری از بیماری ها بخصوص سرطان موثر می باشد
  • به جهت افزایش ایمنی بدن افراد، مصرف این محصولات توصیه می گردد

شرایط نگهداری پودر جوانه های آفتاب:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند.

تمامی محصولات و پودر های سودمند آفتاب به علت حفظ کیفیت آنها در کیسه های فویل آلومینیومی بسته بندی شده اند که هر کدام دارای یک زیپ  در قسمت بالای آن به جهت باز و بسته کردن دارند.

پودر جوانه اگر به درستی نگهداری شود تا ۱۸ ماه سالم می ماند. پودر جوانه را در جای  خشک و خنک دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید.

نحوه مصرف پودر جوانه  آفتاب :

با توجه به ذائقه افراد،  می توانید پودر جوانه را در ترکیب با نوشیدنی ها مانند آب میوه ، شیر و یا آب میل نمایید .

این محصولات گیاهی به خوبی با آب شیر سویا و ماست نیز ترکیب می شوند.  استفاده از این پودر ها در انواع غذا ها و یا سالاد ها نیز متداول می باشد.

در صورت تمایل به افزودن پودر جوانه به غذا های در حال پخت بهتر است به جهت حفظ ارزش غذایی این محصول سودمند در آخر پخت غذا این پودر را اضافه نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  پودر جوانه جو دوسر آفتاب / پودر جوانه جو دوسر / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات گیاهی

چکیده:

پودر جوانه جو دو سر آفتاب در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت آفتاب  و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

جوانه به برگ و گل رشد نیافته گیاه و یا در واقع دانه هایی که تازه شکفته شده اند گفته می شود که این محصولات گیاهی یکی از منابع پر ارزش غذایی محسوب شده و محصولاتی سودمند برای ارتقا سطح سلامت افراد می باشند.

جوانه جو دو سر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد و در کاهش کلسترول خون و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. جو دو سر حاوی ماده ای به نام avenacoside  بوده که در تنظیم  میزان هورمون تستوسترون خون موثر است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه پودرهای جوانه آفتاب از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید