انواع ادویه همنشین

بررسی محصول پودر آویشن همنشین

پودر آویشن همنشین :

پودر آویشن همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن  ۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی ادویه ها جات قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

گیاه آویشن سرده ای از تیره نعناییان می باشد که حدود ۳۵۰ گونه دارد. این گیاه پرخاصیت در مصارف آشپزی و به عنوان ادویه در انواع غذاها استفاده شده و همچنین برای مصارف دارویی نیز به صورت دمنوش و یا عرق آویشن مصرف گسترده ای دارد.

پودر آویشن همنشین

پودر آویشن همنشین

خواص محصول پودر آویشن همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

ادویه ها و گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

استفاده از گیاه آویشن ازدیرباز در طب سنتی ایران کارایی فراوانی داشته است و در نام علمی این گیاه هم از کلماتی با معانی شهامت و شفابخشی استفاده شده ( Thymus vulgaris) که حاکی از قدرت و فواید این گیاه در درمان و پیشگیری از بیماری ها بوده است.

بسیاری از افراد طرفدار عطر مطبوع و طعم تند آویشن  هستند. آویشن گیاهی گرم و خشک بوده و منبع ویتامین A و C است  و در طب سنتی در درمان بیماری های ناشی از سردی موثر است.

رفع مشکلات گوارشی:

پودر آویشن سبب تقویت معده و سیستم گوارشی شده و به رفع مشکلات گوارشی همچون ترش کردن معده کمک می نماید. این ادویه گیاهی همچنین بادشکن و هضم کننده غذا نیز می باشد .استفاده از این پودر گیاهی در برطرف نمودن عفونت های سیستم گوارش و عفونت های روده ای نیز موثر واقع می شود.

بهبود علائم سرماخوردگی:

گیاه آویشن یکی از گیاهان  موثر دردرمان سرماخوردگی می باشد که منجر به بهبود سرفه و عفونت های گلو و ریه می گردد. همچنین این گیاه پر خاصیت حاوی ماده ای به نام تیمول است که در بهبود آسم نیز موثر واقع می شود.

شرایط نگهداری ادویه  همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف پودر آویشن همنشین برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه جات همنشین می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها ، سس ها و سالادها  استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: پودر آویشن همنشین / پودر آویشن /ارگانیک بار/ادویه جات همنشین /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر آویشن همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن  ۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی ادویه ها جات قراردارد. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

پودر آویشن سبب تقویت معده و سیستم گوارشی شده و به رفع مشکلات گوارشی همچون ترش کردن معده کمک می نماید. این عرق گیاهی همچنین بادشکن و هضم کننده غذا نیز می باشد .استفاده از این پودر گیاهی در برطرف نمودن عفونت های سیستم گوارش و عفونت های روده ای نیز موثر واقع می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید