تنقلات, لواشک

بررسی محصول لواشک انار ون

بررسی محصول لواشک انار ون :

لواشک انار ون در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت ( ون ) و در بسته بندی ۵۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. شرکت تولیدی سقز سازی کردستان با نام تجاری ( ون) در سال ۱۳۶۹ تاسیس گردید. این شرکت در مدت فعالیت خود موفق به اخذ افتخارات زیادی گردیده است که از آن  جمله می توان به واحد نمونه استاندارد کشور و صادر کننده نمونه سال در سال ۷۹ ، واحد نمونه سبز سازمان محیط زیست کشور در سال ۸۲ ، واحد  نمونه کارآفرین کشور در سال ۸۳ و بسیاری عناوین دیگر  اشاره نمود.

شرکت تولیدی سقز کردستان (ون) به طور مداوم مورد نظارت معاونت غذا و دارو قرار گرفته و با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی سالم و  با کیفیت را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و  بیش از ۸۰ درصد ازمحصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می نماید.

لواشک یکی از پر طرفدارترین تنقلات کشور است و به دلیل تقاضای بالای بازار امروزه به شکلی گسترده تولید می گردد. مصرف لواشک های طبیعی و بهداشتی در حفظ سلامت افراد بسیار مهم بوده و لواشک های غیر بهداشتی تهدیدی برای سلامت مصرف کنندگان به ویژه کودکان می باشند.  لواشک های طبیعی  ون از میوه های تازه فصل تهیه می شوند و در ساخت آنها از میوه های خشک و ضایعاتی استفاده نمی گردد. میو های تازه در کارخانه مجموعه ون به پوره تبدیل می شوند و درسرد خانه اختصاصی نگهداری شده تا برای فصول بعدی سال از آنها استفاده شود.

لواشک انار ون

لواشک انار ون

ویژگی های لواشک انار ون :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولاتی سالم  گام بردارد. با تهیه  لواشک های طبیعی ون از مجموعه ارگانیک بار می توانید از این محصولات  سالم بهره ببرید.

مصرف کنندگان اصلی لواشک ها کودکان هستند بدین منظور اطمینان از کیفیت محصولات برای حفظ سلامت آنها ، امری بسیار ضروری است . لواشک انار ون کاملا طبیعی  بوده و از پوره میوه تازه با  طعمی کاملا طبیعی تهیه شده است. از مهم ترین مزایای لواشک های طبیعی ون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لواشک های طبیعی ون بدون شکر می باشند*
  • در لواشک های طبیعی و بهداشتی ون از مواد نگهدارنده و طعم دهنده شیمیایی استفاده نشده است
  • عدم استفاده از میوه های خشک ضایعاتی و خرما
  • حفظ کامل خواص میوه ها با رعایت استاندارد های بالای تولید حین پخت
  • دارای سیستم خنک سازی از طریق تونل خنک کننده صنعتی و حذف گرمخانه حرارتی
  • عدم قرار گیری محصول در معرض آلودگی های محیطی و فضای باز
  • بسته بندی و سایز بندی توسط ماشین آلات کاملا اتوماتیک
  • لواشک های طبیعی ون پس از گذراندن آزمایش های میکروبی مختلف فیزیکی و شیمیایی روانه بازار می شوند.*

مشکلات لواشک های غیر بهداشتی:

  • لواشک های غیر بهداشتی از میوه های کرم خورده و گندید تهیه می شوند و مصرف آنها سبب ایجاد بیماری ها و به خطر افتادن سلامت کودکان می گردد.
  • بر خلاف لواشک های طبیعی ون در بسیاری از لواشک های غیر بهداشتی از جوهر لیمو و طعم دهند های غیر مجاز شیمیایی برای مزه ترشی لواشک ها استفاده می شود.
  • بسیاری از لواشک های غیر بهداشتی به دلیل تولید و انباشته شدن در محیط های آلوده حاوی تخم کرم بوده که سلامت مصرف کنندگان را به طور جدی به خطر می اندازند.

شرایط نگهداری محصولات ون :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  محصولاتی  سالم بهره ببرند. لواشک های طبیعی ون  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

لواشک انار ون یک میان وعده لذیذ و سالم بوده و برای مصرف کودکان و بزرگسالان مناسب می باشد.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای حساسیت های غذایی و  بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: لواشک انار ون /لواشک های طبیعی ون/ لواشک های طبیعی و بهداشتی / ارگانیک بار / محصولات سالم / محصولات ون

*سایت محصولات ون

چکیده

لواشک انار ون در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت ( ون )و در بسته بندی ۵۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد . مصرف لواشک های طبیعی و بهداشتی در حفظ سلامت افراد بسیار مهم بوده و لواشک های غیر بهداشتی تهدیدی برای سلامت مصرف کنندگان به ویژه کودکان می باشند.

لواشک انار ون کاملا طبیعی  بوده و از پوره میوه تازه با  طعمی کاملا طبیعی تهیه شده است. در لواشک های طبیعی و بهداشتی ون از میوه های خشک ضایعاتی و خرما  و مواد نگهدارنده و طعم دهنده شیمیایی استفاده نشده است و این محصولات پس از گذراندن آزمایش های میکروبی مختلف فیزیکی و شیمیایی روانه بازار می شوند.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  محصولاتی سالم گام بردارد. با تهیه  لواشک های طبیعی ون از مجموعه ارگانیک بار می توانید از این محصولات  سالم بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید