دمنوش ها و نوشیدنی ها, شربت ها

بررسی محصول شربت بهارنارنج زعفران همنشین

بررسی محصول شربت بهارنارنج زعفران همنشین :

شربت بهارنارنج زعفران همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن  ۵۰۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی نوشیدنی های گیاهی  قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

به طور معمول شربت های ایرانی از ترکیب آب و شکر و طعم دهنده ها تشکیل شده است.

طعم دهنده های مورد استفاده در شربت ها طیف گوناگونی از میوه ها ، آب میوه ها و گیاهان و گل ها بوده که با جوشاندن به شربت تبدیل می شوند. برخی از شربت ها دارای خواص درمانی مفیدی بوده و در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارند. شربت بهارنارنج زعفران همنشین دارای طعمی دلنشین بوده و دارای خواص بیشماری می باشد.

خواص محصول شربت بهارنارنج زعفران همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  شربت های همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص بهارنارنج :

شربت بهارنارنج زعفران همنشین حاوی عرق بهارنارنج می باشد. درخت بهار نارنج درختی سرسبز و دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد. بهار نارنج در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور و به خصوص شهرهای بابل و شیراز یافت می شود و سرشار از ویتامین  D و C است .

بهار نارنج با عطر و طعم دلنشینی که دارد همواره به صورت های مختلف در مواد غذایی از جمله مربا ها , عرقیجات، دمنوش و  غیره استفاده شده و خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.

بیشترین تاثیر بهار نارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد. از نظر طب سنتی عرق بهارنارنج دارای طبعی گرم و خشک است و برای افرادی با طبع سرد مناسب است.

خواص زعفران:

زعفران گیاهی از تیره زنبقیان است که به عنوان گرانبهاترین ادویه شناخته می شود و کشور ایران بزرگترین صادرکننده این محصول پرطرفدار است.

مهم تریم شهرت و خاصیت گیاه زعفران نشاط آور بودن و درمان افسردگی است و مصرف زعفران قادر به بهبود علائم بیماری افسردگی می باشد. مواد معدنی موجود در این گیاه سبب افزایش هوش و قدرت حافظه شده و در بهبود خواب و درمان بی خوابی موثر است.

از دیگر خواص این گیاه پر خاصیت می توان به حفظ سلامت قلب و پیشگیری از سرطان اشاره نمود.

شرایط نگهداری شربت های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای شربت های گیاهی مختلف بهره ببرند.شربت های همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به طور معمول بیشتر انواع شربت ها بطور سرد سرو می شوند و گزینه ای مناسب برای پذیرایی به خصوص در فصول گرم سال می باشند. میزان مصرف  شربت یهارنارنج زعفران همنشین با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  شربت های همنشین می توانید  شربت را با آب و یخ مخلوط کرده و از این نوشیدنی های خنک استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: شربت بهارنارنج زعفران همنشین /  شربت بهارنارنج زعفران/ارگانیک بار/شربت های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی

چکیده:

شربت بهارنارنج زعفران همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن   ۵۰۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی نوشیدنی های گیاهی  قراردارد. طعم دهنده های مورد استفاده در شربت ها طیف گوناگونی از میوه ها ، آب میوه ها و گیاهان و گل ها بوده که با جوشاندن به شربت تبدیل می شوند. شربت بهارنارنج زعفران همنشین حاوی عرق بهارنارنج می باشد.

بهار نارنج با عطر دلنشینی که دارد همواره به صورت های مختلف در مواد غذایی از جمله مربا ها ، عرقیجات، دمنوش و غیره استفاده شده و خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  شربت های همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید