ادویه جات و چاشنی, دسته‌بندی نشده, سبزی خشک

بررسی محصول سبزی خشک شوید همنشین

بررسی محصول سبزی خشک شوید همنشین :

سبزی خشک شوید همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته بندی وزن  ۱۰۰  گرمی بوده و دردسته بندی چاشنی ها قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات و چاشنی ها مواد غذایی و یا  گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه و یا چاشنی  می تواند بخشی از گیاه باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

گیاه شوید یا شبت با نام علمی Anethum graveolens dhi گیاهی به بلندی حدود یک متر است که بومی جنوب غربی آسیا و آسیای میانه است. این گیاه پر خاصیت عطر و طعم مطبوعی دارد  و استفاده گسترده ای در مصارف آشپزی داشته  و دارای خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سلامت افراد است

سبزی خشک شوید همنشین

سبزی خشک شوید همنشین

خواص محصول سبزی خشک شوید همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  محصولات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

ادویه ها و چاشنی های تولید شده از گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص شوید:

گیاه شوید سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز بدن است و غنی از ویتامین  A، C و B6 و کلسیم ،آهن ، منیزیوم و پتاسیم  است.  از نظر طب سنتی طبع این گیاه گرم و خشک می باشد.

از مهم ترین خواص درمانی سبزی خشک شوید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ترکیبات موجود در شوید می توانند به عنوان یک داروی گیاهی موثر در تنظیم قند و  کلسترول خون عمل نمایند.
  • مصرف سبزی خشک شوید در تقویت سیستم گوارشی و معده موثربوده و سبب بهبود سوءهاضمه و نفخ شکم  می گردد. شوید حاوی عناصر ضد میکروبی بوده و این امر سبب کنترل و بهبود اسهال در افراد می گردد.
  • مصرف شوید همچون بسیاری از گیاهان سرشار از آنتی اکسیدان هاست و  دارای خواص موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان می باشد.
  • به دلیل دارابودن ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن سبب تقویت بدن شده و در درمان مشکلات تنفسی نیز موثر واقع می شود.
  • مصرف  گیاه شوید سبب سم زدایی روده ها و  افزایش چربی سوزی شده و در کاهش وزن موثر می باشد.

شرایط نگهداری ادویه همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند.  محصولات همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف :

میزان مصرف محصولات همنشین برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم سبزی خشک شوید می توانید از آن در غذاها استفاده نمایید و یا به همراه ماست میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

چکیده:

سبزی خشک شوید همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته بندی وزن  ۱۰۰  گرمی بوده و دردسته بندی چاشنی ها قراردارد. گیاه شوید سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز بدن است و غنی از ویتامین  A، C و B6 و کلسیم ،آهن ، منیزیوم و پتاسیم  است.  مصرف سبزی خشک شوید در تقویت سیستم گوارشی و معده موثربوده و سبب بهبود سوءهاضمه و نفخ شکم  می گردد.

شوید حاوی عناصر ضد میکروبی بوده و این امر سبب کنترل و بهبود اسهال در افراد می گردد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  محصولات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم سبزی خشک شوید می توانید از آن در غذاها استفاده نمایید و یا به همراه ماست میل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید