ادویه, ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول زیره سبز سابیده آرسس

بررسی محصول زیره سبز سابیده آرسس :

زیره سبزسابیده آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است. این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

زیره سبز از خانواده آپیاسه بوده و گیاهی علفی و معطر است.  نام علمی زیره سبز Cuminum cyminum  بوده و طبعی گرم و خشک دارد و به عنوان ادویه در بسیاری از غذا ها هچون سوپ و سالاد و برنج استفاده می شود و همچنین خواص دارویی ارزشمندی دارد. زیره سبز دارای عطر کمتری نسبت به زیره سیاه است.

زیره سبز سابیده آرسس

زیره سبز سابیده آرسس

خواص محصول زیره سبز سابیده آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص زیره سبز :

دانه زیره سبز سرشار از مواد معدنی همچون آهن، کلسیم،منیزیم، روی ، پتاسیم و فسفر و ویتامینهای A، C، Eو B6 است.

کمک به هضم غذا و درمان یبوست:

زیره سبز به دلیل غنی بودن از فیبرسبب تحریک سیستم گوارش شده و در درمان یبوست موثر می باشد. مصرف  زیره سبز دارای خواص ضد نفخ بوده و به دلیل داشتن ترکیبات موثر در تحریک غده های ترشح اسید منجر به هضم بهتر غذا می شود. این محصول همچون یک مسکن گیاهی برای درمان درد های معده و شکمی بوده و به رفع مشکلات گوارشی کمک می نماید.

کاهش وزن:

زیره از جمله چاشنی هایی هاست که از دیرباز تاکنون  و در طب سنتی برای رفع چاقی استفاده می گردد.  مصرف زیره در از بین بردن چربی ها موثر می باشد. زیره با افزایش سوخت و ساز بدن و کمک به هضم غذا سبب افزایش سوزاندن کالری در بدن می شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن:

زیره سبز سرشار از ویتامین ث است و برای  افرادی که سیستم ایمنی بدن ضعیفی دارند بسیار مناسب بوده و سبب افزایش ایمنی بدن شده و  احتمال ابتلا  به بیماری ها را کاهش می دهد.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف :

میزان مصرف  ادویه جات آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین زیره سبزسابیده آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  زیره سبز سابیده  آرسس / زیره سبز  /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

زیره سبز سابیده آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. زیره سبز از خانواده آپیاسه بوده و گیاهی علفی و معطر است. زیره سبز طبعی گرم و خشک دارد و به عنوان ادویه در بسیاری از غذا ها هچون سوپ و سالاد و برنج استفاده می شود و همچنین خواص دارویی ارزشمندی دارد.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند. دانه زیره سبز سرشار از مواد معدنی همچون آهن، کلسیم،منیزیم، روی ، پتاسیم و فسفر و ویتامینهای A، C، Eو B6 است. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید