تنقلات, خشکبار

بررسی محصول زرشک ارگانیک بیونیک

بررسی محصول زرشک ارگانیک بیونیک :

زرشک ارگانیک بیونیک در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه  بیونیک و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند.

مجموعه بیونیک در زمینه تولید ، فرآوری و صادرات محصولات کشاورزی به خصوص محصولات ارگانیک فعالیت نموده و با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و در عرصه تولید و صادرات محصولات غذایی و دارویی ارگانیک به اروپا تحت گواهی اکو سرت فرانسه فعالیت نموده و اخیرا برخی محصولات این مجموعه تحت گواهی بیوانسپکتای سوئیس قرار گرفته اند. محصولات صادراتی این مجموعه شامل خشکبار از جمله توت، انجیر، کشمش و همچنین دیگر محصولاتی همچون زعفران ، زرشک، گلاب، گل محمدی و اسانس گل می باشد.

میوه خشک های بیونیک از بهترین و مرغوب ترین میوه ها تهیه گردیده اند تا این مجموعه محصولاتی مرغوب و با کیفیت را به مشتریان خود عرضه نمایند.

زرشک درختچه ای تیغذار و یک سرده از تیره زرشکیان است.  کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده زرشک در دنیا می باشد که بیشترین سهم اراضی زیر کشت این محصول به استان خراسان جنوبی تعلق دارد. زرشک از نظر طب سنتی بسیار ارزشمند بوده و دارای خواص درمانی بیشماری است.

زرشک ارگانیک 250 گرمی بیونیک

زرشک ارگانیک ۲۵۰ گرمی بیونیک

خواص محصول زرشک ارگانیک بیونیک  :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه میوه خشک های بیونیک از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

از آنجایی که زرشک ارگانیک بیونیک در شرایط کاملا ارگانیک تولید شده است مصرف آن به همه افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم و حفظ سلامت خود می باشند ، توصیه می گردد.

میوه های خشک شده به میوه هایی گفته می شود که تقریبا تمام آب خود را از دست داده اند. میوه خشک شده بسیار مقوی بوده و سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

خواص زرشک :

زرشک ارگانیک بیونیک یکی از محصولات ارگانیک مجموعه بیونیک است که دارای خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سلامتی افراد می باشد. زرشک ارگانیک بیونیک علاوه بر ارگانیک بودن دارای طعمی بسیار دلنشین است .

از مهم ترین خواص زرشک ارگانیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زرشک دارای خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی بوده و در بهبود برخی از عفونت های بدن همچون عفونت مثانه و سیستم ادراری و همچنین دستگاه گوارش موثر می باشد.
  • مصرف زرشک به جهت  تنظیم میزان کلسترول خون مفید بوده که این امر بر حفظ سلامت قلب و عروق نیز تاثیر گذار می باشد. وجود الکالوئید فعال زرشک به نام بربرین نیز در حفظ سلامت قلب موثر است.
  • بر طبق تحقیقات صورت گرفته تاثیرات مثبت زرشک به جهت پیشگیری و بهبود بیماری دیابت به اثبات رسیده است بدین جهت مصرف آن برای کنترل میزان قند خون توصیه می گردد.
  • از دیگر خواص ارزشمند مصرف زرشک در حفظ سلامت افراد می توان به کنترل فشار خون، پاکسازی کبد و کیسه صفرا اشاره نمود.

شرایط نگهداری میوه خشک بیونیک :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. میوه خشک های بیونیک  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف میوه خشک های بیونیک  :

به منظور بهره مندی از خواص بی نظیر و طعم دلنشین میوه خشک های بیونیک آنها را در سبد غذایی خود قرار دهید. زرشک ارگانیک بیونیک را می توانید در انواع غذا ها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  زرشک ارگانیک بیونیک /زرشک  ارگانیک/ ارگانیک بار / محصولات ارگانیک / میوه خشک بیونیک

چکیده:

زرشک ارگانیک بیونیک در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه بیونیک و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. از آنجایی که زرشک ارگانیک بیونیک در شرایط کاملا ارگانیک تولید شده است مصرف آن به همه افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم و حفظ سلامت خود می باشند ، توصیه می گردد..

زرشک دارای خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی بوده و در بهبود برخی از عفونت های بدن همچون عفونت مثانه و سیستم ادراری و همچنین دستگاه گوارش موثر می باشد. از دیگر خواص ارزشمند مصرف زرشک ارگانیک می توان به کنترل فشار خون، پاکسازی کبد و کیسه صفرا اشاره نمود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

با تهیه میوه خشک های بیونیک از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید. زرشک ارگانیک بیونیک را می توانید در انواع غذا ها استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید