دمنوش ها, دمنوش ها و نوشیدنی ها

بررسی محصول دمنوش به و گل محمدی همنشین

دمنوش به و گل محمدی همنشین :

دمنوش به و گل محمدی همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن ۱۱۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد.

برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش های گیاهی به علت اینکه خواص و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان را به همراه دارند می توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی های شیرین و یا پرکافئین باشند.

دمنوش به و گل محمدی همنشین دارای ترکیب بسیار مفید به و گل محمدی است. دمنوش به یکی از پرطرفدارترین دمنوش ها بوده و آرامبخش برای اعصاب و مقوی قلب و معده می باشد.

درخت میوه به درختی از تیره گلسرخیان است و نام علمی آن Cydonia oblonga می باشد و میوه آن طعمی متمایل به ترش داشته و دارای عطری دلنشین است و رسیده آن رنگی طلایی متمایل به زرد دارد. درکشور ایران، استانهای اصفهان و اردبیل و فارس و کرمان از تولیدکنندگان اصلی آن می باشند.

میوه به که به دلیل خواص بی نظیرش به آن لقب سیب طلایی هم داده اند در حفظ سلامت بدن و بهبود بسیاری از بیماری ها موثر می باشد.

گل سرخ یا همان گل محمدی نوعی گل رز است که دارای عطری دلنشین بوده و در کشور ایران به طور گسترده ای در مصارف آشپزی از جمله تولید گلاب ، مربا و بصورت پودر شده و ادویه استفاده می شود.

وجود گل سرخ در دمنوش به و گل محمدی همنشین برای بهبود سرماخوردگی مفید بوده و باعث تقویت اعصاب می شود.

خواص محصول دمنوش به و گل محمدی همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص میوه به:

میوه به همچون بسیاری از میوه ها غنی  از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین B  و C و  فیبر و مواد معدنی از جمله کلسیم ،آهن منیزیوم ، فسفر، روی، مس ،پتاسیم و سلنیوم می باشد.  میوه به، به دلیل فوائد بیشمار و عطر بی نظیرش در صنعت آشپزی و تهیه مربا و ژله هم کاربرد گسترده ای دارد.

 میوه به مقوی قلب و اعصاب بوده و نوشیدن این دمنوش گیاهی آرامبخش و شادی آور می باشد و مصرف و  بوییدن میوه آن سبب رفع حالت استفراغ و تهوع بخصوص در زنان باردار می شود.

همچنین در بهبود بسیاری از بیماری ها همچون عفونت روده ، اسهال، سردرد های مزمن و التهاب های مختلف نیز تاثیرگذار می باشد. میوه به خام کمی دیرهضم است و به همین جهت نوشیدن این دمنوش برای بهره مندی از خواص بی نظیرش گزینه ای مناسب می باشد.

از دیگر خواص مصرف دمنوش به می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • تنظیم فشار خون
  • نشاط آور
  • تنظیم کلسترول خون
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سیستم گوارش بدن
  • تنظیم قند خون

 

شرایط نگهداری دمنوش های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای دمنوش های گیاهی مختلف بهره ببرند. دمنوش های  همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  و خواص بی نظیر دمنوش های همنشین مقداری از دمنوش را در قوری ریخته و میزان مناسبی آب جوش به آن بیافزایید و به آن زمان بدهید تا دم بکشد و سپس آن را میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دمنوش به و گل محمدی همنشین /  دمنوش به /ارگانیک بار/دمنوش های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی / دمنوش های گیاهی

چکیده:

دمنوش به و گل محمدی همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن ۱۱۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد. دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

میوه به مقوی قلب و اعصاب بوده و نوشیدن این دمنوش گیاهی آرامبخش و شادی آور می باشد . وجود گل سرخ در دمنوش به و گل محمدی همنشین برای بهبود سرماخوردگی مفید بوده و باعث تقویت اعصاب می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید