دمنوش ها, دمنوش ها و نوشیدنی ها

بررسی محصول دمنوش آرامش همنشین

دمنوش آرامش همنشین :

دمنوش آرامش همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد.

برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش های گیاهی به علت اینکه خواص و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان را به همراه دارند می توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی های شیرین و یا پرکافئین باشند.

دمنوش آرامش همنشین دارای ترکیب بسیار مفید بادرنجبویه، کاکوتی ، بهارنارنج، مریم گلی و زست پرتقال می باشد.

خواص محصول دمنوش به و دارچین همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص بادرنجبویه :

بادرنجبویه گیاهی ازتیره نعناییان است و عطری شبیه به لیمو داشته و از نظر طب سنتی دارای طبعی گرم و خشک  است. از دیرباز تاکنون این گیاه در مصارف دارویی و درمان مشکلات عصبی و افسردگی کاربرد گسترده ای داشته است.

از مهم ترین خواص درمانی بادرنجبویه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت کننده اعصاب و روان بوده و در بهبود استرس و اضطراب موثر می باشد. این دمنوش گیاهی دارای خاصیت نشاط بخشی است.
  • عرق و یا دمنوش بادرنجبویه مقوی معده بوده و مصرف آن سبب بهبود سوءهاضمه، نفخ ،یبوست و دیگر مشکلات گوارشی می شود. همچنین در تسکین دردهای شکمی و معده ناشی از اعصاب نیز موثر می باشد
  • تقویت کننده قلب است و به جهت رفع مشکل تپش نامنظم قلب بر اثر استرس،  موثر واقع می شود. بوعلی سینا این گیاه پر خاصیت را جزو گیاهان مقوی قلب ذکر نموده است .

 خواص بهارنارنج :

درخت بهار نارنج درختی سرسبز و دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد.

بهار نارنج در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور و به خصوص شهرهای بابل و شیراز یافت می شود و سرشار از ویتامین  D و C است .

بهار نارنج با عطر و طعم دلنشینی که دارد همواره به صورت های مختلف در مواد غذایی از جمله مربا ها و عرقیجات و غیره استفاده شده و خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.

بیشترین تاثیر بهار نارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی گیاهی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد.

 خواص کاکوتی :

گیاه کاکوتی از تیره نعناییان بوده و  دارای گل هایی بنفش است و عطری گرم هچون نعنا دارد و در مصارف دارویی و آشپزی استفاده می شود. به علت عطر دلنشین این گیاه از آن به عنوان ادویه در غذاها استفاده شده و همچنین به صورت عرق گیاهی ، دمنوش و یا به صورت تر کیب با دیگر گیاهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرایط نگهداری دمنوش های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای دمنوش های گیاهی مختلف بهره ببرند.

دمنوش های  همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  و خواص بی نظیر دمنوش های همنشین مقداری از دمنوش را در قوری ریخته و میزان مناسبی آب جوش به آن بیافزایید و به آن زمان بدهید تا دم بکشد و سپس آن را میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دمنوش آرامش همنشین /  دمنوش آرامش /ارگانیک بار/دمنوش های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی / دمنوش های گیاهی

چکیده:

دمنوش آرامش همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد. دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است.

دمنوش آرامش همنشین دارای ترکیب بسیار مفید بادرنجبویه، کاکوتی ، بهارنارنج، مریم گلی و زست پرتقال می باشد.

بادرنجبویه تقویت کننده اعصاب و روان بوده و در بهبود استرس و اضطراب موثر می باشد. بهارنارنج نیز خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و مصرف دمنوش گیاهی آن برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می ش

ود. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید