شیرین کننده بدون شکر

بررسی محصول حبه بدون شکر شکلاتی بی لو

حبه بدون شکر شکلاتی بی لو :

حبه بدون شکر شکلاتی بی لو  در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت بیلو و در بسته بندی ۴۲۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد.

مجموعه شرکت تعاونی دانش بنیان ” حامیان سلامت برومند” در سال ۱۳۹۰ به جهت تجاری سازی فرمولاسیون منحصر به فرد شیرین کننده های بدون ترکیبات مصنوعی به ثبت رسیده است.

پس از تولید آزمایشی بیش از ۳۰ نوع محصول بدون شکر و ارزیابی سلامت و کیفیت محصولات، شرکت تعاونی دانش بنیان حامیان سلامت برومند در سال ۱۳۹۷ موفق به تاسیس کارخانه شیرین کننده های جایگزین شکر شد.

بسیاری از افراد عموما چای و یا قهوه خود را با قند و یا شکر مصرف می نمایند که این امر می تواند سلامتی افراد را به خطر انداخته و مشکلات و بیماری هایی را برای آنها در بر داشته باشد.

حبه بدون شکرشکلاتی  بی لو یک جایگزین طبیعی برای قند و شکر است که شیرینی آن از گیاه استویا گرفته شده است.

با مصرف این شیرین کننده بدون شکر دیگر نگران بالارفتن قند خون و یا افزایش وزن خود نبوده و می توانید از طعم شیرین این محصولات به همراه نوشیدنی ها لذت ببرید.

حبه بدون شکر بی لو یک محصول دیابتیک بوده که افراد دارای دیابت می توانند از آن بهره ببرند.

حبه بدون قند شکلاتی 420 گرمی بیلو

حبه بدون قند شکلاتی ۴۲۰ گرمی بیلو

خواص محصول حبه بدون شکر شکلاتی بی لو :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد. با تهیه  حبه بدون شکر شکلاتی بی لو از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

شیرین کننده های طبیعی:

متاسفانه سرانه مصرف قند و شکر در کشور ما بسیار بالا بوده و این امر نشاندهنده لزوم وجود شیرین کننده های طبیعی در برنامه های غذایی می باشد . شیرین کننده های بدون شکر بی لو دارای طعمی مطلوب و نزدیک به طعم شکر و قند است که مناسب همه افراد می باشند.

گیاه استویا:

شیرین کننده های بی لو حاوی عصاره گیاه استوا هستند. گیاه استویا با نام علمی  Stevia rebaudiana که به آن شیرین برگ و یا شکر برگ نیز می گویند به جهت رفع مشکلات معده ، بهبود سوختگی ها و همچنین استفاده به عنوان یک شیرین کننده طبیعی کاربرد دارد.

این گیاه حاوی شیرین کننده استویول است که نه تنها طعمی شیرین دارد بلکه مصرف آن برای بیماران دیابتی مفید بوده و باعث کاهش قند خون نیز می شود.  با قراردادن برگ این گیاه در داخل آب گرم ،

شیرین کننده استویا به دست می آید. کالری استویا صفر بوده که برای افرادی که دارای رژیم غذایی هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

حبه بدون شکر شکلاتی :

حبه های طعم دار بی لو فاقد طعم دهنده های مصنوعی بوده و در حبه بدون شکر شکلاتی بی لو از خود شکلات آسیاب شده استفاده شده است.

مزایای استفاده از حبه بدون شکر بی لو:

  • مصرف شیرین کننده های بی لو برای افراد مبتلا به دیابت مجاز بوده و باعث افزایش قند خون نمی شوند.
  • شیرین کننده های بی لو حاوی فیبر خوراکی اینولین است که در جهت بهبود عملکرد سیستم گوارش موثر می باشد.
  • به دلیل استفاده نشدن از پروتئین های حیوانی در این محصولات افراد گیاه خوار نیز می توانند از این شیرین کننده ها استفاده نمایند.
  • پس از جایگزین کردن شکر با این حبه ها به دلیل کاهش کالری مصرفی شما شاهد تاثیرات موثر این امر در تناسب اندام خود خواهید بود.
  • شیرین کننده های بی لو کاملا بدون شکر و شیرین کننده های مصنوعی می باشند

شرایط نگهداری حبه بدون شکر بی لو :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات دیابتیک بهره ببرند. حبه بدون شکر بی لو را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از مزایای این شیرین کننده بدون شکر می توانید آن را به همراه انواع نوشیدنی های تلخ همچون چای یا قهوه میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات دیابتیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: حبه بدون شکرشکلاتی  بی لو/حبه بدون شکر / ارگانیک بار/شیرین کننده بدون شکر / محصولات دیابتیک

چکیده:

حبه بدون شکر شکلاتی بی لو  در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند بی لو و در بسته بندی ۴۲۰  گرمی بوده و دردسته بندی محصولات دیابتیک قراردارد.

حبه بدون شکر شکلاتی بی لو یک جایگزین طبیعی برای قند و شکر است که شیرینی آن از گیاه استویا گرفته شده است. متاسفانه سرانه مصرف قند و شکر در کشور ما بسیار بالا بوده و با مصرف این شیرین کننده  بدون شکر دیگر نگران بالارفتن قند خون و یا افزایش وزن خود نبوده و می توانید از طعم شیرین این محصولات به همراه نوشیدنی ها لذت ببرید.

شیرین کننده های بدون شکر بی لو دارای طعمی مطلوب و نزدیک به طعم شکر و قند است .

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات دیابتیک گام بردارد.

با تهیه  حبه بدون شکر شکلاتی بی لو از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایا این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید