تنقلات

بررسی محصول اسنک ویتامینه گندم پف استار

بررسی محصول اسنک ویتامینه گندم پف استار :

اسنک ویتامینه گندم پف استار در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه پف استار بوده و دردسته بندی محصولات سالم  قراردارد. شرکت آفتاب نوخیز هزار مسجد عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی و زیر نظر مرکز رشد فناوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی بوده و محصولات خود را با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تهیه نموده و اسنک های تولیدی خود را  با نام تجاری پف استار به بازار عرضه نموده است.

گندم یکی از مهم ترین غلات مورد استفاده مردم جهان است که گیاهی یکساله و از تیره گندمیان می باشد و می توان گفت که بیشترین مساحت زیرکشت محصولات غذایی را به خود اختصاص داده است.

اسنک ویتامینه گندم پف استار یک  تنقلات سالم بوده که جایگزینی  مناسب برای تنقلات بی کیفیت و مضر می باشد که در برخی از آنها از رنگ ها و مواد شیمیایی آسیب رسان به بدن استفاده می شود.

اسنک ویتامینه گندم پف استار

اسنک ویتامینه گندم پف استار

خواص محصول اسنک ویتامینه گندم پف استار:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد. با تهیه اسنک های پف استار از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

خواص ترکیبات اسنک  گندم :

اسنک ویتامینه گندم پف استار یک تنقلات سالم بوده که از آرد گندم، جوانه گندم ، سبوس گندم،  روغن کنجد، طعم کچاب و نمک تصفیه شده تهیه گردیده است.

جوانه گندم :

جوانه به برگ و گل رشد نیافته گیاه و یا در واقع دانه هایی که تازه شکفته شده اند گفته می شود که این محصولات گیاهی یکی از منابع پر ارزش غذایی محسوب شده و محصولاتی سالم  برای ارتقا سطح سلامت افراد و پیشگیری از بیماری ها می باشند.

جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند.  جوانه ها غنی از فیبر و پروتئین  بوده و با دارابودن آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن سبب حفظ سلامت و جوانی افراد می گردند. به طور کلی این محصولات گیاهی دارای خواص مشابهی بوده اما در برخی جوانه ها مواد مغذی متفاوت تری نیز وجود دارد.

از خواص عمومی مصرف جوانه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش کلسترول خون
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • حفظ سلامت قلب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیری از سرطان ها

روغن کنجد :

اسنک گندم پف استار با روغن کنجد تهیه می گردد. روغن کنجد یک روغن گیاهی است که از دانه های کنجد به دست می آید و  حاصل له کردن دانه کنجد است که با تحت فشار قرار دادن آن سبب  خارج شدن روغن می گردد. گیاه کنجد گیاهی یکساله است که ارتفاعی حدود یک متر دارد و میوه آن به شکل کپسولی بوده که دارای دانه های کوچک است . دانه کنجد بالاترین میزان روغن را در بین دانه های روغنی دارد. دانه های کنجد حاوی فیبر هستند و  مواد غذایی حاوی فیبر با جلوگیری از جذب چربی توسط روده سبب کاهش کلسترول می شوند.

از مهم ترین خواص مصرف این  تنقلات سالم  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از مرغوب ترین غلات و حبوبات
  • استفاده از جوانه هر محصول در اسنک ها
  • استفاده از طعم دهنده های گیاهی و سالم
  • عدم استفاده از روغن های داغ در تهیه این تنقلات سالم
  • استفاده از روغن کنجد که دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت می باشد

شرایط نگهداری اسنک های پف استار :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات  سالم بهره ببرند.

اسنک  ویتامینه گندم پف استار را در جای  خشک و خنک و  دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید.

نحوه مصرف اسنک های پف استار :

اسنک های پف استار تنقلاتی سالم بوده که همه افراد می توانند به عنوان میان وعده میل نمایند و  جایگزینی مناسب برای چیپس و پفک های ناسالم می باشد.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:   اسنک  ویتامینه گندم پف استار /  اسنک پف استار / ارگانیک بار / محصولات سالم /  تنقلات سالم

چکیده:

اسنک ویتامینه گندم پف استار در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه پف استار بوده و دردسته بندی محصولات سالم  قراردارد. اسنک ویتامینه گندم پف استار یک  تنقلات سالم بوده که جایگزینی  مناسب برای تنقلات بی کیفیت و مضر می باشد .اسنک ویتامینه گندم پف استار یک تنقلات سالم بوده که از آرد گندم، جوانه گندم ، سبوس گندم،  روغن کنجد، طعم کچاب و نمک تصفیه شده تهیه گردیده است.

جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند همچنین غنی از فیبر و پروتئین  بوده و با دارابودن آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن سبب حفظ سلامت و جوانی افراد می گردند. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه اسنک های پف استار از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید