ادویه جات و چاشنی, انواع ادویه همنشین

بررسی محصول ادویه جوز هندی همنشین

ادویه جوز هندی همنشین :

پودر جوز هندی همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته پاکتی ۱۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی ادویه ها جات قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

جوز هندی دانه درخت جوزبویا و  نوعی ادویه پر مصرف است که دارای طعم و بویی تند و پر طرفدار است. دانه جوز هندی رنگی متمایل به خاکستری دارد و توسط پوسته ای ضخیم و قهوای رنگ احاطه شده است.این ادویه در مصارف آشپزی استفاده گسترده ای داشته و از نظر طب سنتی نیز دارای اهمیت بوده و دارای خواص درمانی است.

ادویه جوز هندی پاکتی همنشین

ادویه جوز هندی پاکتی همنشین

خواص محصول پودر جوز هندی همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

ادویه ها و گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص جوز هندی:

جوز هندی دارای مواد ارزشمندی همچون ویتامین های گروه B  و آهن ، پتاسیم و منیزیوم است. پودر جوز هندی از آرد کردن دانه جوز هندی بدست می آید و علاوه بر خواص مصرف آن برای حفظ سلامت افراد یک طعم دهنده عالی برای غذاهاست و دارای طرفداران بیشماری است.

از مهم ترین فوائد مصرف پودر جوز هندی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جوز هندی دارای فیبر است و مصرف آن در بهبود عملکرد سیستم گوارش و تقویت معده موثر بوده و سبب رفع برخی از مشکلات گوارشی همچون یبوست می گردد.
  • مصرف ادویه جوز هندی در افزایش میل جنسی و مشکلات ناتوانی جنسی موثر می باشد.
  • جوز هندی یک مسکن گیاهی و طبیعی است که در تسکین درد های عضلانی و مفصلی و درد های دوران قائدگی مفید می باشد.
  • مصرف ادویه جوز هندی در پیشگیری از ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی و عروقی موثر است
  • روغن های موجود در جوز هندی سبب بهبود عملکرد مغز شده و از بیماری آلزایمر و زوال عقلی پیشگیری می نماید. این ادویه ارزشمند همچنین دارای خاصیت آرامبخشی بوده و در بهبود خواب افراد تاثیر گذار می باشد.

شرایط نگهداری ادویه  همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف ادویه جوز هندی همنشین برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه جات همنشین می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: ادویه جوز هندی همنشین / جوز هندی /ارگانیک بار/ادویه جات همنشین /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر جوز هندی همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته پاکتی ۱۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی ادویه ها جات قراردارد. جوز هندی دانه درخت جوزبویا و  نوعی ادویه پر مصرف است که دارای طعم و بویی تند و پر طرفدار است. دانه جوز هندی رنگی متمایل به خاکستری دارد و توسط پوسته ای ضخیم و قهوای رنگ احاطه شده است.ا

ین ادویه در مصارف آشپزی استفاده گسترده ای داشته و از نظر طب سنتی نیز دارای اهمیت بوده و دارای خواص درمانی است. جوز هندی دارای مواد ارزشمندی همچون ویتامین های گروه B  و آهن ، پتاسیم و منیزیوم است و پودر جوز هندی از آرد کردن دانه جوز هندی بدست می آید.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید