ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول ادویه آبگوشت اصیل همنشین

ادويه گوشت همنشين

بررسی محصول ادویه آبگوشت اصیل همنشین :

ادویه آبگوشت اصیل همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته بندی ۷۰  گرمی بوده و  دردسته بندی ادویه جات قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند. در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

ادویه آبگوشت اصیل همنشین با ترکیبی از فلفل، دارچین، زیره، لیمو، زردچوبه و مرزه یک طعم دهنده بی نظیر است. ترکیبات این ادویه خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سلامت افراد دارند.

 

خواص محصول  ادویه آبگوشت اصیل همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

ادویه ها و گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بیماری هایی  همچون سرطان می گردند.

خواص ادویه آبگوشت اصیل همنشین :

مصرف  این ادویه با ترکیباتی بی نظیر، در جهت طعم دهی غذای آبگوشت کاربرد داشته و همچنین در حفظ سلامت افراد موثر می باشد. از مهم ترین خواص ترکیبات موجود در این ادویه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دارچین :

ادویه آبگوشت همنشین حاوی دارچین است. دارچین غنی از مواد ارزشمندی همچون آهن، منگنز، ویتامین k و آنتی اکسیدان ها می باشد. دارچین سرشار از آنتی اکسیدان هایی همچون فلاونوئید ها و پلی فنول هاست که در سلامت افراد نقش به سزایی دارند. مصرف دارچین در کاهش میان کلسترول بد خون و تنظیم قند خون موثر می باشد و مصرف آن  به افراد دارای بیماری دیابت توصیه می شود.

زیره:

دانه زیره سرشار از مواد معدنی همچون آهن، کلسیم،منیزیم، روی ، پتاسیم و فسفر و ویتامینهای A، C، Eو B6 است. زیره به دلیل غنی بودن از فیبرسبب تحریک سیستم گوارش شده و در درمان یبوست موثر می باشد. همچنین دارای خواص ضد نفخ بوده و به دلیل داشتن ترکیبات موثر در تحریک غده های ترشح اسید، منجر به هضم بهتر غذا می شود.

زردچوبه:

زردچوبه حاوی ماده ای به نام کورکومین است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی بوده و در کاهش التهاب مفاصل و بهبود بیماری هایی همچون آرتریت روماتوئید بسیار موثر است.

شرایط نگهداریادویه  همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف :

میزان مصرف این محصول با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه آبگوشت همنشین می توانید یک قاشق کوچک از آن را استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

چکیده:

ادویه آبگوشت اصیل همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته بندی ۷۰  گرمی بوده و  دردسته بندی ادویه جات قراردارد. ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده می شوند. ادویه آبگوشت اصیل همنشین با ترکیبی از فلفل، دارچین، زیره، لیمو، زردچوبه و مرزه یک طعم دهنده بی نظیر است. ترکیبات این ادویه خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سلامت افراد دارند. ادویه ها و گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بیماری هایی  همچون سرطان می گردند.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید