ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول آبغوره بدون نمک همنشین

آبغوره بی نمک همنشین

بررسی محصول آبغوره بدون نمک همنشین :

آبغوره بدون نمک همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند  همنشین بوده و دردسته بندی چاشنی ها قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند. در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات و چاشنی ها مواد غذایی و یا  گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه و یا چاشنی  می تواند بخشی از گیاه باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

غوره میوه نارس انگور است و دارای طعمی ترش مزه می باشد و از نظر طب سنتی دارای طبعی سرد است . استفاده از غوره و پودر آن و یا آبغوره در آشپزی کاربرد فراوانی داشته و مصرف آن دارای خواص بیشماری می باشد.

آبغوره بی نمک همنشین

آبغوره بی نمک همنشین

خواص محصول آبغوره بدون نمک همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه محصولات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،

این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص غوره و آبغوره  :

آبغوره از غوره تهیه شده و علاوه بر خواص مصرف آن برای حفظ سلامت افراد یک طعم دهنده عالی برای غذاها و خورشت هاست و دارای طرفداران بیشماری است. از مهم ترین فوائد مصرف غوره و آبغوره  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • غوره غنی از ویتامین ث بوده از این رو مصرف آن می تواند به تامین این ویتامین ضروری کمک نماید و در بهبود التهاب دهان و خونریزی لثه ناشی از کمبود ویتامین ث موثر است. وجود مقادیر بالای این ویتامین در پیشگیری از بروز برخی از سرطان ها نیز تاثیرگذار است.
  • استفاده از غوره به صورت پودر شده و یا آبغوره در بهبود عملکرد سیستم گوارش موثر بوده و اشتها آور است و سبب هضم بهتر غذا بخصوص به هنگام مصرف غذاهای چرب و سنگین می گردد.
  • غوره در کنترل چربی خون اثر بخش بوده و مصرف آن به جهت پیشگیری از مشکل کلسترول خون بالا توصیه می گردد.
  • مصرف آبغوره سبب رفع تشنگی و عطش در افراد می گردد و به جهت تقویت و حفظ سلامت کبد نیز مفید است.

 

 

شرایط نگهداری آبغوره بدون نمک همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند.  محصولات همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف :

میزان مصرف ادویه جات و چاشنی های همنشین برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و طعم آبغوره بدون نمک همنشین می توانید یک قاشق از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  آبغوره بدون نمک همنشین /  آبغوره بدون نمک  /ارگانیک بار/محصولات همنشین /ادویه جات و چاشنی ها

 

چکیده

آبغوره بدون نمک همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند  همنشین بوده و دردسته بندی چاشنی ها قراردارد. آبغوره از غوره تهیه شده و علاوه بر خواص مصرف آن برای حفظ سلامت افراد یک طعم دهنده عالی برای غذاها و خورشت هاست و دارای طرفداران بیشماری است. تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند. غوره غنی از ویتامین ث بوده از این رو مصرف آن می تواند به تامین این ویتامین ضروری کمک نماید و در بهبود التهاب دهان و خونریزی لثه ناشی از کمبود ویتامین ث موثر است. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه محصولات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید