روغن غیر خوراکی, روغن گیاهی

بررسی روغن غیر خوراکی خشخاش زرقانی

روغن غیر خوراکی خشخاش زرقانی:

روغن خشخاش زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی روغن های غیر خوراکی قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و روغن های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

خشخاش گیاهی علفی و یکساله است. میوه این گیاه به شکل کپسولی ناشکوفا و دارای دانه هایی فراوان و ریز است.

از این گیاه آلکالوئیدهایی استخراج می شود که در مصارف دارویی استفاده گسترده ای دارد. روغن خشخاش از دانه رسیده این گیاه تولید می شود و دارای خواص درمانی  است.

کشورهایی از قبیل استرالیا ، هند و ترکیه از جمله تولید کنندگان خشخاش برای اهداف پزشکی و تولید مرفین و کدئین می باشند.

خواص محصول روغن غیر خوراکی خشخاش زرقانی :

روغن خشخاش زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه روغن های غیر خوراکی و گیاهی گام برداریم .

با تهیه  روغن های زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص روغن خشخاش :

  • دانه های خشخاش و روغن گیاهی آن سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی قوی از جمله اسیداولئیک و اسید لینولئیک می باشند.
  • از دیرباز تاکنون از خشخاش برای تسکین درد استفاده شده است. روغن خشخاش حاوی آلکالوئیدهایی است که سبب آرامش اعصاب و برطرف نمودن درد می شود و مسکن درد های عصبی و مفصلی و سیاتیک است.
  • مصرف روغن خشخاش سبب کاهش هورمون کورتیزول شده و سبب کاهش استرس و رفع خستگی بدن می گردد و به ایجاد خوابی راحت کمک می نماید.
  • این روغن گیاهی به دلیل دارابودن ماده لینگان به عنوان یک محرک جنسی عمل کرده و بر طبق تحقیقات صورت گرفته تاثیر مثبتی بر باروری خانم ها دارد و تزریق این روغن بر فولیکول های تخمدان و لوله های رحم سبب برطرف کردن انسداد لوله ها شود.
  • به دلیل دارابودن آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی در این روغن غیر خوراکی گیاهی مصرف موضعی آن بر روی پوست سبب حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس شده و سبب رفع برخی از مشکلات پوستی همچون خارش پوست، اگزما و تورم می گردد.
  • عصاره موضعی خشخاش به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد در رفع مشکلات پوست کف سر موثر همچون خارش موثر است و سبب رفع شوره سر و تقویت مو نیز می گردد.

شرایط نگهداری روغن های غیر خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  روغن های گیاهی غیر خوراکی بهره ببرند. روغن های غیر خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

با توجه به خواص و ویژگی های روغن های غیر خوراکی زرقانی می توانید از این محصولات به صورت مصارف موضعی بهره ببرید. این روغن های گیاهی مصرف خوراکی ندارند.

به جهت بهره مند شدن از خواص روغن خشخاش زرقانی  روزانه یک بار ، هر بار به مدت ۵ الی ۷ دقیقه با ۵ قطره از محلول محل مورد نظر را ماساژ داده و سپس به مدت یک ساعت گرم نگه داشته شود.

موارد احتیاط مصرف:

قبل از مصرف روغن بهتر است کمی از روغن را را به روی پوست  خود بمالید و در صورت نداشتن حساسیت به این روغن گیاهی آن را مصرف نمایید.

زنان باردار و دیگر افراد دارای سابقه حساسیت های پوستی بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا متناسب با ویژگی های بدن خود از خواص  انواع روغن های غیر خوراکی موجود در مجموعه ارگانیک بار بهره مند شوید.

کلمات کلیدی: روغن غیر خوراکی خشخاش  زرقانی / روغن خشخاش /ارگانیک بار/روغن های گیاهی /روغن های غیر خوراکی زرقانی

چکیده:

روغن خشخاش زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی روغن های غیر خوراکی قرار دارد. از دیرباز تاکنون از خشخاش برای تسکین درد استفاده شده است.

روغن خشخاش حاوی آلکالوئیدهایی است که سبب آرامش اعصاب و برطرف نمودن درد می شود و مسکن درد های عصبی و مفصلی و سیاتیک است.

به دلیل دارابودن آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی در این روغن غیر خوراکی گیاهی مصرف موضعی آن بر روی پوست سبب حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس شده و سبب رفع برخی از مشکلات پوستی همچون خارش پوست،  اگزما و تورم می گردد.

روغن خشخاش زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه روغن های غیر خوراکی و گیاهی گام برداریم .

با تهیه  روغن های زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید