ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول پاپریکا دودی همنشین

پاپريكا دودي پاكتي همنشين

بررسی محصول پاپریکا دودی همنشین :

پاپریکا دودی همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته بندی پاکتی ۱۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی ادویه ها جات قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

پاپریکا نوعی ادویه است که از آسیاب نمودن فلفل خشک شده (فلفل دلمه ای و فلفل تند) به دست می آید و در اصل یک ادویه مجارستانی است . این ادویه جزو ادویه های پر طرفدار و رایج بسیاری از کشور ها بوده که طعمی ملایم تا تند را به غذاها می بخشد و مصرف آن دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد می باشد. پاپریکا دودی دارای عطر و طعمی خاص بوده و مناسب افرادی است که از غذاهایی با طعم دودی لذت می برند ، به این منظور فلفل ها را قبل از آسیاب نمودن روی آتش کباب می کنند تا طعم دودی به خود بگیرد.

پاپریکا دودی پاکتی همنشین

پاپریکا دودی پاکتی همنشین

خواص محصول پاپریکا دودی همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

ادویه ها و گیاهان معطر حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص پاپریکا :

پاپریکا منبع خوبی از ویتامین C و ویتامین k و مواد معدنی همچون آهن ، منیزیوم، پتاسیم و فسفر است . همچنین این ادویه دارای ماده بیوفلاونیدن است که یک آنتی اکسیدان موثر در حفظ سلامت و پیشگیری از بروز سرطان ها و بیماری های قلبی و عروقی است.

از مهم ترین خواص مصرف این ادویه پر خاصیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پاپریکا سرشار از بتاکاروتن است که در حفظ سلامت پوست و رفع مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه موثر است. استفاده از این ادویه پر خاصیت در ماسک های زیبایی و به جهت حفظ سلامت پوست نیز متداول می باشد.
  • پاپریکا سرشار از ویتامین ب ۶ است که در حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو موثر می باشد.
  • ادویه پاپریکا دارای خاصیت ضد التهابی است و در تسکین برخی از التهاب ها و دردها ی بدن از جمله آرترز تاثیرگذار است.
  • به دلیل دارابودن آهن در این ادویه مصرف آن به افرادی که دچار کم خونی می باشند توصیه می گردد.

 

شرایط نگهداری ادویه همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

 

نحوه  مصرف :

میزان مصرف پاپریکا دودی همنشین برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه جات همنشین می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها ، سس ها و سالادها  استفاده نمایید.

 

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و  بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

 

چکیده:

پاپریکا دودی همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در بسته بندی پاکتی ۱۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی ادویه ها جات قراردارد. پاپریکا نوعی ادویه است که از آسیاب نمودن فلفل خشک شده (فلفل دلمه ای و فلفل تند) به دست می آید و در اصل یک ادویه مجارستانی است. پاپریکا منبع خوبی از ویتامین C و ویتامین k و مواد معدنی همچون آهن ، منیزیوم، پتاسیم و فسفر است .

پاپریکا دودی دارای عطر و طعمی خاص بوده و مناسب افرادی است که از غذاهایی با طعم دودی لذت می برند و به این منظور فلفل ها را قبل از آسیاب نمودن روی آتش کباب می کنند تا طعم دودی به خود بگیرد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید