حبوبات آبگینه

بررسی عدس ارگانیک آبگینه

بررسی عدس ارگانیک آبگینه :

عدس ارگانیک آبگینه در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت گوکرن و با نام تجاری آبگینه  و در وزن  ۹۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. شرکت “گوکرن” مجموعه ای از محصولات ارگانیک و در حال گذار به ارگانیک را با نام تجاری آبگینه ارائه نموده است که توانسته محصولاتی متنوع از نان و غلات ، حبوبات و خشکبار ، مغزیجات، میوه و سبزی و صیفی جات و … را با هدف ارتقا  و کمک به حفظ سلامت جامعه و برخورداری افراد از تغذیه ای سالم تولید نماید.

شرکت گوکرن به کیفیت و سلامت محصولات تاکید نموده و محصولاتی ارگانیک و بدون استفاده از سموم و کود های شیمیایی فراهم آورده است .

عدس از خانواده حبوبات است. حبوبات یا بنشن خانواده ای گسترده از گیاهانی است که شامل انواع دانه های خوراکی همچون لوبیا، عدس، لپه، نخود و غیره می باشند که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و امروزه در سبد غذایی بسیاری از کشورها با ذائقه های مختلف وجود دارند.

خواص محصول عدس ارگانیک آبگینه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. حبوبات منبع بسیار غنی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. با تهیه  حبوبات آبگینه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببریدعدس سرشار از پروتئین، فیبر، اسیدفولیک، فسفر، مس ، منگنز و ویتامین های گروه B می باشد. این محصول پر خاصیت از دیرباز تا کنون در صنعت آشپزی کاربرد گسترده ای دارد و جزو مواد غذایی خون ساز می باشد. عدس ها منابع پروتئین گیاهی بسیار مناسبی برای گیاهخواران هستند.

 عدس ارگانیک آبگینه خواص بیشماری در حفظ سلامت افراد داشته و مصرف آن در کاهش سطح کلسترول خون موثر بوده و فیبر موجود در آن سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده و از بروز یبوست جلوگیری می نماید.

از دیگر خواص ارزشمند  مصرف عدس  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مناسب برای بیماران دیابتی:

عدس جزو مواد غذایی با شاخص گلوکز پایین بوده و برای بیماران دیابتی مناسب می باشد همچنین فیبر موجود در لپه به تنظیم سطح قند خون کمک کرده و جذب قند ها در خون را کاهش می دهد.

پیشگیری از بیماری سرطان :

این ماده غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها و نیتواستروژن هاست که می توانند اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر بدن را از بین ببرند و  سبب پیشگیری از ابتلا به سرطان ها به خصوص سرطان هایی که با هورمون های بدن مرتبط هستند می گردند.

حفظ سلامت قلب:

براساس مطالعات صورت گرفته توسط دانشمندان مصرف خوراکی های دارای فیبر و منیزیوم همچون عدس سبب کاهش ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و کاهش احتمال سکته قلبی می شود.

کمک به کم خونی:

عدس ها سرشار از آهن هستند  و مصرف آن برای آن برای تولید هموگلوبین و  افرادی که از کم خونی رنج می برند توصیه می شود.

شرایط نگهداری حبوبات آبگینه :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. حبوبات آبگینه را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت  مصرف حبوبات آبگینه  در انواع غذاها ، پخت آرام بر روی اجاق گاز گزینه ای مناسب می باشد. ظرف حاوی حبوبات را با آب سرد پر نمایید. روی اجاق گاز گذاشته و به جوش آورید سپس اجازه دهید  با حرارت ملایم تا زمان نرم شدن آنها بجوشد

راهکارهای کاهش مشکل نفخ مصرف حبوبات:

  • از آبی که حبوبات در آن خیسانده شده اند به جهت آشپزی استفاده نکنید
  • می توانید حبوبات را حدود نیم ساعت بپزید و سپس آب آن را عوض نمایید
  • غذای حاوی حبوبات را خوب بجوید
  • از مصرف دسر های شیرین پس از مصرف حبوبات پرهیز نمایید

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عدس ارگانیک آبگینه /عدس /ارگانیک بار/حبوبات آبگینه  /محصولات ارگانیک

چکیده:

عدس ارگانیک آبگینه در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت گوکرن و با نام تجاری آبگینه  و در وزن  ۹۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. عدس سرشار از پروتئین، فیبر، اسیدفولیک، فسفر، مس ، منگنز و ویتامین های گروه B می باشد. این محصول پر خاصیت از دیرباز تا کنون در صنعت آشپزی کاربرد گسترده ای دارد و جزو مواد غذایی خون ساز می باشد.

عدس ها منابع پروتئین گیاهی بسیار مناسبی برای گیاهخواران هستند و سرشار از آهن بوده  و مصرف آن برای آن برای تولید هموگلوبین و  افرادی که از کم خونی رنج می برند توصیه می شود. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

حبوبات منبع بسیار غنی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. با تهیه  حبوبات آبگینه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید