ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول پودر آویشن آرسس

پودر آویشن آرسس :

پودر آویشن آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

گیاه آویشن سرده ای از تیره نعناییان می باشد که حدود ۳۵۰ گونه دارد. این گیاه پرخاصیت در مصارف آشپزی و به عنوان ادویه در انواع غذاها استفاده شده و همچنین برای مصارف دارویی نیز به صورت دمنوش و یا عرق آویشن مصرف گسترده ای دارد.

پودر آویشن آرسس

پودر آویشن آرسس

خواص محصول پودر آویشن آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،

این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص پودر آویشن :

استفاده از گیاه آویشن ازدیرباز در طب سنتی ایران کارایی فراوانی داشته است و در نام علمی این گیاه هم از کلماتی با معانی شهامت و شفابخشی استفاده شده ( Thymus vulgaris) که حاکی از قدرت و فواید این گیاه در درمان و پیشگیری از بیماری ها بوده است.

بسیاری از افراد طرفدار عطر مطبوع و طعم تند آویشن  هستند. آویشن گیاهی گرم و خشک بوده و منبع ویتامین A و C است  و در طب سنتی در درمان بیماری های ناشی از سردی موثر است.

رفع مشکلات گوارشی:

پودر آویشن سبب تقویت معده و سیستم گوارشی شده و به رفع مشکلات گوارشی همچون ترش کردن معده کمک می نماید. این عرق گیاهی همچنین بادشکن و هضم کننده غذا نیز می باشد .استفاده از این پودر گیاهی در برطرف نمودن عفونت های سیستم گوارش و عفونت های روده ای نیز موثر واقع می شود.

بهبود علائم سرماخوردگی:

گیاه آویشن یکی از گیاهان  موثر دردرمان سرماخوردگی می باشد که منجر به بهبود سرفه و عفونت های گلو و ریه می گردد. همچنین این گیاه پر خاصیت حاوی ماده ای به نام تیمول است که در بهبود آسم نیز موثر واقع می شود.

 

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف  پودر آویشن آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه جات  آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:   پودر آویشن آرسس / پودر آویشن /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر آویشن آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. گیاه آویشن سرده ای از تیره نعناییان می باشد که حدود ۳۵۰ گونه دارد.

استفاده از گیاه آویشن ازدیرباز در طب سنتی ایران کارایی فراوانی داشته است و در نام علمی این گیاه هم از کلماتی با معانی شهامت و شفابخشی استفاده شده ( Thymus vulgaris) که حاکی از قدرت و فواید این گیاه در درمان و پیشگیری از بیماری ها بوده است.

بسیاری از افراد طرفدار عطر مطبوع و طعم تند آویشن  هستند. آویشن گیاهی گرم و خشک بوده و منبع ویتامین A و C است  و در طب سنتی در درمان بیماری های ناشی از سردی موثر است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید