کره پسته, محصولات گیاهی

بررسی محصول کره پسته هوم

کره پسته هوم در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت هوم و در بسته بندی ۱۱۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. نشان “هوم” تولید کننده محصولاتی کاملا طبیعی و گیاهی می باشد و کره های گیاهی هوم از دانه های غنی ایرانی تهیه شده اند و این دانه ها زیر ۴۵ درجه حرارت دیده اند و مواد مغذی خود را حفظ کرده و مناسب خام گیاهخواران هم می باشند. این محصولات سالم فاقد هر گونه مواد افزودنی از جمله شکر و نمک هستند. پسته درخت کوچکی است که بومی آسیای میانه و خاورمیانه است و کشور ایران یکی از بزرگ ترین صادر کننده های این محصول سودمند است.
کره پسته هوم یک میان وعده گیاهی پرخاصیت بوده که دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد میباشد و مصرف آن برای ارتقا و حفظ سلامت افراد توصیه می شود.

خواص محصول کره پسته هوم :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم و سودمند گام بردارد.
خواص پسته:
پسته از نظر طب سنتی گرم و خشک بوده و بسیار مقوی است. پسته سرشار از پتاسیم بوده و به علت طعم دلچسب و مواد مغذی بیشماری که دارد بسیار پر طرفدار است. این محصول سودمند حاوی کربوهیدراتها، پروتئین، اسیدآمینه و فیبر های رژیمی است و غنی از مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم ، روی، مس و سدیم بوده و دارای ویتامین های C ، A ، ب ۶ ، تیامین و K می باشد.

خواص کره پسته :
این میان وعده گیاهی پر خاصیت برای همه افراد سالم خوار و گیاه خوار مناسب بوده و می تواند انرژی روزانه بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و تقویت بدن گردد. این ماده غذایی سالم و سودمند همچون خود پسته طعمی دلچسب داشته و با انواع نان و میوه ها قابل مصرف است. علت ذکر اصطلاح کره به این علت است که در حین تولید این محصول چربی پسته که فاقد کلسترول می باشد از آن جدا نمی شود و این امر سبب خمیری شدن آن می شود.
کره پسته محصولی خمیری شکل است که از مغز پسته آسیاب شده و و برشته به دست می آید و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. ویتامین ها و مواد معدنی مغذی موجود در کره پسته برای افزایش حافظه افراد بسیار مناسب بوده و بر روی حفظ سلامت سیستم گوارش و قلب و عروق بسیار موثر است. کره پسته یک منبع غنی از آمینو اسیدهای زنجیره دار است و برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال بدنسازی هستند بسیار مفید بوده و غذایی مقوی و انرژی زاست.
با تهیه کره پسته هوم از مجموعه ارگانیک بار می توانید از ترکیبات مفید آن در جهت ارتقا سلامت خود بهره ببرید.

از دیگر فوائد مصرف پسته و کره پسته در حفظ سلامت بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
کالری پایین
کمک به جذب آهن
تقویت سیستم ایمنی بدن
کنترل دیابت
سلامت چشم
افزایش نیروی جنسی آقایان

شرایط نگهداری کره پسته هوم :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. کره پسته هوم را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف کره پسته هوم :
کره پسته هوم دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن با انواع نان می تواند به عنوان یک میان وعده گیاهی ، صبحانه و یا عصرانه مفید باشد.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول گیاهی را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید