کره بادام زمینی, محصولات گیاهی

بررسی محصول کره بادام زمینی هوم

کره بادام زمینی هوم در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت هوم و در بسته بندی ۳۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. نشان “هوم” تولید کننده محصولاتی کاملا طبیعی و گیاهی می باشد و کره های گیاهی هوم از دانه های غنی ایرانی تهیه شده و این دانه ها زیر ۴۵ درجه حرارت دیده اند و مواد مغذی خود را حفظ کرده و مناسب خام گیاهخواران هم می باشند. این محصولات سالم فاقد هر گونه مواد افزودنی از جمله شکر و نمک هستند. بادام زمینی بومی آمریکای جنوبی است و به آن پسته شامی یا بادام کوهی نیز می گویند. بادام زمینی یکی از تنقلات پرطرفدار و بسیار مغذی است.
کره بادام زمینی هوم یک میان وعده گیاهی پرخاصیت بوده که دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد میباشد و مصرف آن برای ارتقا و حفظ سلامت افراد توصیه می شود.

خواص محصول کره بادام زمینی هوم :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم و سودمند گام بردارد.
خواص بادام زمینی:
بادام زمینی منبعی غنی از پروتئین و چربی و انواع مواد مغذی است و می توان آن را یکی از منابع مملو از پروتئین گیاهی در نظر گرفت. بالا بودن میزان چربی مفید بادام زمینی نه تنها سبب افزایش وزن نمی شود بلکه طی تحقیقات صورت گرفته مصرف بادام زمینی در کاهش وزن و تناسب اندام افراد موثر بوده و همچنین سبب کاهش ابتلا به بیماری های قلبی می شود. بادام زمینی سرشار از بیوتین بوده که جزو ویتامین های موثر در کاهش استرس است . از دیگر ترکیبات مفید این ماده غذایی می توان به مس، اسید فولیک ، نیاسین، منگنز، ویتامین E ، فسفر و منیزیوم اشاره نمود.
از دیگر خواص بی نظیر مصرف بادام زمینی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
کنترل کلسترول
موثر در تقویت سیستم عصبی
تقویت ماهیچه ها

خواص کره بادام زمینی:
این میان وعده گیاهی پر خاصیت برای همه افراد سالم خوار و گیاه خوار مناسب بوده و می تواند انرژی روزانه بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و تقویت بدن گردد. این ماده غذایی سالم و سودمند طعمی دلچسب داشته و با انواع نان و میوه ها و ژله قابل مصرف است.
کره بادام زمینی محصولی خمیری شکل است که از آسیاب کردن بادام زمینی برشته به دست می آید و یک میان وعده محبوب است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته می تواند سبب افزایش سوخت و ساز بدن شود .کره بادام زمینی دارای یک استرول گیاهی به نام بتاسیتوسترول است که در جهت کاهش استرس موثر بوده و همچنین در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است. اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در کره بادام زمینی سبب کاهش میزان کلسترول بد شده و در جهت سلامت قلب و عروق مفید واقع می شود.
با مصرف کره بادام زمینی هوم از مجموعه ارگانیک بار می توانید از ترکیبات مفید آن در جهت ارتقا سلامت خود بهره ببرید.
شرایط نگهداری کره بادام زمینی هوم :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. کره بادام زمینی هوم را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف کره بادام زمینی هوم :
کره بادام زمینی هوم دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن با انواع نان می تواند به عنوان یک میان وعده گیاهی ، صبحانه و یا عصرانه مفید باشد.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول گیاهی را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید