کره بادام درختی, محصولات گیاهی

بررسی محصول کره بادام درختی هوم

کره بادام درختی هوم در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت هوم و در بسته بندی ۳۳۰ گرمی بزرگ و ۱۱۰ گرمی کوچک بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. نشان “هوم” تولید کننده محصولاتی کاملا طبیعی و گیاهی می باشد که کره های گیاهی هوم از دانه های غنی ایرانی تهیه شده و این دانه ها زیر ۴۵ درجه حرارت دیده اند و مواد مغذی خود را حفظ کرده و مناسب خام گیاهخواران هم می باشند. این محصولات سالم فاقد هر گونه مواد افزودنی از جمله شکر و نمک هستند. بادام درختی میوه درخت بادام است که بومی آسیای مرکزی و کشور ایران است و در بسیاری از دیگر مناطق دنیا هم کشت می شود که بزرگترین تولید کنندگان آن کشور آمریکا و اسپانیا هستند. بادام درختی یکی از آجیل هایی است که به دلیل طعم دلچسب و خواص بی نظیرش مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و بسیار پر مصرف است. کره بادام درختی هوم یک میان وعده گیاهی پرخاصیت بوده که دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد میباشد و مصرف آن برای ارتقا و حفظ سلامت افراد توصیه می شود.

خواص محصول کره بادام درختی هوم :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم و سودمند گام بردارد.
خواص بادام درختی:
بادام درختی سرشار از مواد مغذی بوده و دارای خواص بی نظیری در حفظ سلامتی افراد می باشد. بادام درختی غنی از کلسیم، ویتامین E ، فسفر،آهن، منیزیوم، پروتئین، فیبر، فسفر، روی، سلنیوم و مس بوده و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در رژیم غذایی بسیاری از افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم هستند گنجانده می شود. میزان کلسیم در بادام درختی به صورتی است که می توان گفت غنی ترین منبع غیر حیوانی کلسیم است .از دیگر خواص مصرف بادام و کره بادام درختی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تقویت و حفظ سلامت مفز
بهبود سلامت استخوان
پیشگیری از بیماری های قلبی
افزایش انرژی بدن
پیشگیری از سرطان
دارای آنتی اکسیدان

خواص کره بادام درختی:
این میان وعده گیاهی پر خاصیت برای همه افراد سالم خوار و گیاه خوار مناسب بوده و می تواند انرژی روزانه بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و تقویت بدن گردد.
بر طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است چربی های غیر اشباع موجود در کره بادام درختی که چربی های سالمی هستند با کنترل فشارخون و کلسترول، به کاهش موارد بیماری قلبی عروقی کمک می‌کنند .کره‌ی بادام درختی می‌تواند با کاهش کلسترول بد سبب کاهش رشد پلاک‌هایی که عروق خونی را مسدود می‌کند شده و همچنین می تواند به افراد کمک کند تا قند خون و حتی وزن خود را کنترل کنند که این امر منجر به حفظ سلامت قلب افراد می شود.
با تهیه کره بادام درختی هوم از مجموعه ارگانیک بار می توانید از ترکیبات مفید آن در جهت ارتقا سلامت خود بهره ببرید.

شرایط نگهداری کره بادام درختی هوم :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. کره بادام درختی هوم را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف کره بادام درختی هوم :
کره بادام درختی هوم دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن با نان و یا به تنهایی می تواند یک میان وعده گیاهی و مفید باشد. مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری از این محصول به تنهایی و یا ترکیب آن با خرما می تواند میزان کمبود کلسیم بدن را تامین نماید.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول گیاهی را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید