کره فندق, محصولات گیاهی

بررسی محصول کره فندق هوم

کره فندق هوم در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت هوم و در بسته بندی ۳۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. نشان “هوم” تولید کننده محصولاتی کاملا طبیعی و گیاهی می باشد و کره های گیاهی هوم از دانه های غنی ایرانی تهیه شده و این دانه ها زیر ۴۵ درجه حرارت دیده اند و مواد مغذی خود را حفظ کرده و مناسب خام گیاهخواران هم می باشند. این محصولات سالم فاقد هر گونه مواد افزودنی از جمله شکر و نمک هستند. فندق میوه درخت فندق است و یکی از محبوب ترین آجیل هاست. کشور ترکیه بزرگترین تولید کننده این میوه بوده و در کشور ایران نیز در مناطق رامسر مازندران و رودسر گیلان تولید می شود. فندق در صنعت آشپزی و تولید انواع شکلات و شیرینی نیز بسیار پر کاربرد می باشد.
کره فندق هوم یک میان وعده گیاهی پرخاصیت بوده که دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد میباشد و مصرف آن برای ارتقا و حفظ سلامت افراد توصیه می شود.

خواص محصول کره فندق هوم :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم و سودمند گام بردارد.
خواص فندق:
یکی از مهم ترین مزیت های مصرف فندق حفظ سلامت قلب می باشد چرا که حاوی چربی های اشباع نشده است که سبب کاهش کلسترول بد می شوند. فندق از نظر طب سنتی گرم و خشک است و حاوی مقدار قابل توجهی منیزیوم است که سبب تقویت عضلات و سلامت استخوان ها می شود. فندق حاوی مقادیر زیادی ویتامین ای ، ب۶، ب ۱ ،ب ۲ و فسفر و پتاسیم و روی است همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که به پیشگیری از بیماری سرطان و پیری زودرس کمک می کنند. طی تحقیقات به عمل آمده وجود ماده بتاسیتوسترول در فندق می تواند در کاهش کلسترول خون موثر باشد. یکی از مشتقات فندق کره فندق است که بسیار دلچسب بوده و یک میان وعده گیاهی مفید است.

خواص کره فندق:
این میان وعده گیاهی پر خاصیت برای همه افراد سالم خوار و گیاه خوار مناسب بوده و می تواند انرژی روزانه بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و تقویت بدن گردد. کره فندق محصولی خمیری شکل است که از آسیاب کردن فندق به دست می آید و و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.به دلیل وجود فسفر در این ماده غذایی سالم و سودمند مصرف آن برای افرادی که کارهای فکری و هوشی زیادی انجام می دهند بسیار مفید بوده و سبب تقویت مغز می شود. به دلیل عدم وجود هدروکربن در این محصول افراد دیابتی نیز می توانند با مصرف کره فندق مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین کنند.از دیگر خواص این محصول سالم و سودمند می توان به تقویت معده و روده و کاهش خطر ابتلا به آلزایمر اشاره نمود.

با تهیه کره فندق هوم از مجموعه ارگانیک بار می توانید از ترکیبات مفید آن در جهت ارتقا سلامت خود بهره ببرید.
شرایط نگهداری کره فندق هوم :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. کره فندق هوم را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف کره فندق هوم :
کره فندق هوم دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن با انواع نان می تواند به عنوان یک میان وعده گیاهی ، صبحانه و یا عصرانه مفید باشد.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول گیاهی را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید