کره کنجد, محصولات گیاهی

بررسی محصول کره کنجد هوم

کره کنجد هوم در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت هوم و در بسته بندی ۳۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. نشان “هوم” تولید کننده محصولاتی کاملا طبیعی و گیاهی می باشد و کره های گیاهی هوم از دانه های غنی ایرانی تهیه شده و این دانه ها زیر ۴۵ درجه حرارت دیده اند و مواد مغذی خود را حفظ کرده و مناسب خام گیاهخواران هم می باشند. این محصولات سالم فاقد هر گونه مواد افزودنی از جمله شکر و نمک هستند. گیاه کنجد گیاهی یکساله است که ارتفاعی حدود یک متر دارد و میوه آن به شکل کپسولی بوده که دارای دانه های کوچک است . دانه کنجد بالاترین میزان روغن را در بین دانه های روغنی دارد.
کره کنجد هوم یک میان وعده گیاهی پرخاصیت بوده که دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد میباشد و مصرف آن برای ارتقا و حفظ سلامت افراد توصیه می شود.

خواص محصول کره کنجد هوم :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم و سودمند گام بردارد.
خواص کنجد:
دانه های کنجد بسیار مقوی هستند و حاوی مقدار زیادی ویتامین B6 ، ویتامین E ، تیامین، نیاسین،کلسیم، مس، منیزیم ، فسفر و آهن می باشند. دانه های کنجد حاوی فیبر هستند و مواد غذایی حاوی فیبر با جلوگیری از جذب چربی توسط روده سبب کاهش کلسترول می شوند. همچنین این ماده غذایی سودمند مملو از ماده ای به نام فیتواسترول است که درگیاهان یافت می شود و ساختارشیمیایی شبیه به کلسترول دارد و سبب کاهش کلسترول خون می گردد.
یکی از املاح معدنی مهم و ارزشمند کنجد کلسیم است. تاثیر کلسیم بر روی حفاظت از سلول های روده و پیشگیری از کاهش توده استخوانی و سردرد های میگرنی به اثبات رسیده است. وجود منیزیوم در کنجد سبب کاهش اسپاسم راههای هوایی و بهبود خواب زنان نزدیک به دوران یائسگی شده و همچنین در کاهش فشار خون بالا که از عوامل سکته قلبی می باشد موثر است. یکی دیگر از ترکیبات ارزشمند کنجد مس است که سبب کاهش التهاب و درد در بیماری های آرتریت روماتوئید می شود.

خواص کره کنجد:
این میان وعده گیاهی پر خاصیت برای همه افراد سالم خوار و گیاه خوار مناسب بوده و می تواند انرژی روزانه بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و تقویت بدن گردد. این ماده غذایی سالم و سودمند از مشتقات کنجد بوده و از دانه های کنجد نرم و آسیاب شده به دست می آید که امروزه جایگاه ویژه ای در برنامه غذایی افراد سالم خوار دارد. کره کنجد برای رشد و افزایش عملکرد مفز کودکان نیز بسیار مفید است همچنین این محصول به دلیل داشتن آنتی اکسیدان خاصیت ضد سرطانی داشته و همچنین در تامین کلسیم بدن بسیار مفید می باشد. از دیگر خواص بی نظیر کره کنجد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
حفظ سلامت قلب
افزایش گرمای بدن در فصول سرد سال
افزایش استحکام استخوان ها
حفظ سلامت دندان ها
کاهش و کنترل کلسترول بد خون

با تهیه کره کنجد هوم از مجموعه ارگانیک بار می توانید از ترکیبات مفید آن در جهت ارتقا سلامت خود بهره ببرید.

شرایط نگهداری کره کنجد هوم :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. کره کنجد هوم را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف کره کنجد هوم :
کره کنجد هوم دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن با انواع نان می تواند به عنوان یک میان وعده گیاهی ، صبحانه و یا عصرانه مفید باشد.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول گیاهی را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید