سرکه خرما, محصولات ارگانیک

بررسی محصول سرکه بالزامیک خرما مانا دیت

سرکه بالزامیک خرما مانا دیت در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت مانا دیت و در بسته بندی ۵۰۰ و ۲۵۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. مجموعه کارخانجات تولیدی تک چین کرمان (مانا دیت) در سال ۱۳۸۲ به منظور حفظ و نگهداری مهمترین محصول این خطه یعنی خرما تاسیس گردیده و تمامی محصولات مانا دیت ارگانیک بوده و دارای گواهینامه بین المللی ارگانیک از اتحادیه اروپا و آمریکا، گواهینامه ارگانیک از انجمن صلاحیت ایران ، گواهینامه استاندارد ملی ایران و گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ و HACCP می باشند.
خرما گیاهی گرمسیری است که میوه های آن به شکل خوشه های بزرگ از درخت آویزن می شوند. درخت خرما درختی بسیار مفید بوده که از برگ و شاخه آن برای ساخت حصیر استفاده شده و میوه آن از دیرباز تاکنون در رژیم غذایی افراد وجود داشته است. این ماده غذایی بسیار مقوی بوده و دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد است. سرکه خرما از خرمایی همچون پیارم و ربی که خشک هستند تهیه می شود. این محصول پر خاصیت از دیر باز تا کنون در مصارف دارویی و آشپزی استفاده گسترده ای داشته است.
سرکه بالزامیک خرما مانا دیت یک چاشنی خوش طعم برای انواع سالاد و برخی از غذا ها بخصوص گوشت قرمز و کباب ها ست که علاوه بر طعم دلپذیر و پر طرفدارش دارای خواص درمانی بسیاری نیز بوده و مصرف آن در جهت ارتقا سلامتی افراد مفید می باشد.

خواص محصول سرکه بالزامیک مانا دیت :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.
خواص خرما:
خرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی از جمله پتاسیم، منیزیوم، فیبر، منگنز، مس ویتامین های گروه آ و ب بوده و دارای خواص بیشماری در حفظ و ارتقا سلامتی افراد است.
خواص سرکه بالزامیک خرما:
سرکه خرما دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد می باشد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
چربی سوزی و جلوگیری از افزایش وزن:
سرکه خرما سبب کاهش اشتها و در نتیجه جلوگیری از افزایش وزن بدن شده و مصرف آن برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند گزینه مناسبی می باشد.
پیشگیری از سرطان:
مصرف این چاشنی ارگانیک و خوش طعم به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها درپیشگیری از سرطان به خصوص سرطان گوارش موثر واقع می شود.
رفع اختلالات قاعدگی:
از دیگر خواص مصرف سرکه خرما می توان به تنظیم قاعدگی اشاره نمود. میزان پتاسیم و کلسیم موجود در سرکه خرما نیز سبب بهبود گرفتگی عضلات رحم می شود.

از دیگر خواص این چاشنی ارگانیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تقویت قلب
کمک به هضم غذا
بهبود تنبلی روده
رفع خستگی ماهیچه ها
از بین برنده باکتری های دهان

جدول ارزش غذایی سرکه بالزامیک خرما مانا دیت :
در هر ۱۰۰ میلی لیتر:
انرژی پروتئین کربوهیدرات چربی کل نمک اسید چرب
اشباع اسید چرب
ترانس
۸۷٫۳۴
کیلوکالری ۰٫۶۲
میلی لیتر ۲۱٫۲۸
میلی لیتر ۰٫۱۳
میلی لیتر ۰
۰
۰

شرایط نگهداری سرکه بالزامیک خرما مانادیت :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. این چاشنی ارگانیک را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.
نحوه مصرف سرکه بالزامیک :
به دلیا فوائد بیشمار این محصول ارگانیک می توانید از سرکه خرما به عنوان چاشنی و طعم دهنده در سالاد و غذا ها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول ارگانیک را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید