شیره خرما, محصولات ارگانیک

بررسی محصول شیره خرما مانا دیت

شیره خرما مانا دیت در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت مانا دیت و در بسته بندی ۳۳۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک و سودمند قراردارد. مجموعه کارخانجات تولیدی تک چین کرمان (مانا دیت) در سال ۱۳۸۲ به منظور حفظ و نگهداری مهمترین محصول این خطه یعنی خرما تاسیس گردیده و تمامی محصولات مانا دیت ارگانیک بوده و دارای گواهینامه بین المللی ارگانیک از اتحادیه اروپا و آمریکا، گواهینامه ارگانیک از انجمن صلاحیت ایران ، گواهینامه استاندارد ملی ایران و گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ و HACCP می باشند.
خرما گیاهی گرمسیری است که میوه های آن به شکل خوشه های بزرگ از درخت آویزن می شوند. درخت خرما درختی بسیار مفید بوده که از برگ و شاخه آن برای ساخت حصیر استفاده شده و میوه آن از دیرباز تاکنون در رژیم غذایی افراد وجود داشته است. این ماده غذایی بسیار مقوی و انرژی بخش است.
شیره ها جزو مواد غذایی انرژی زا بوده و شیرین کننده هایی طبیعی و سودمند می باشند. شیره خرما یکی از فرآورده های مفید خرما بوده که تمامی خواص خرما را داراست و رنگی تیره و طعمی دلچسب و شیرین دارد.

خواص محصول شیره خرما مانا دیت :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و سودمند گام بردارد.
خواص خرما:
خرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی از جمله پتاسیم، منیزیوم، فیبر، منگنز، مس و ویتامین های گروه آ و ب بوده و دارای خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سلامتی افراد است. خرما در تقویت قوای جنسی افراد موثر بوده و مصرف آن برای زنان باردار نیز توصیه می شود.
خواص شیره خرما:
شیره خرما مانا دیت تمامی خواص بی نظیر خرما را داراست و دارای ویتامین های گروه ب و پروتئین و مواد معدنی و قند های طبیعی بوده و مصرف آن انرژی بدن را تامین می کند. در برخی ازمناطق کشور از شیره خرما برای شیرین کردن حلوا و به عنوان جایگزینی برای شکر استفاده می شود. با تهیه این شیره ارگانیک از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر آن بهره ببرید.
رفع مشکلات گوارشی:
شیره خرما غنی از فیبر بوده و مصرف آن می تواند سبب تقویت سیستم گوارشی و رفع مشکلات و بیماری های مرتبط با آن از جمله یبوست شود. ترکیبات مفید موجود در این محصول ارگانیک و سودمند در رفع مشکلات روده نیز بسیار موثر است.

جلوگیری از کم خونی:
شیره خرما خرما سرشار از آهن و اسید فولیک است و می تواند سطح همو گلوبین خون را بالا برده و در جلوگیری از کم خونی موثر باشد. همچنین به علت افزایش خون رسانی به پوست و مو مانع از ریزش مو ناشی از کم خونی می شود.
تحکیم استخوانها :
به دلیل وجود مواد معدنی همچون کلسیم و منیزیوم در شیره خرما ،این شیره ارگانیک سبب تقویت و استحکام استخوان ها شده همچنین به منظور بهبود علائم افرادی که دچار التهاب مفاصل هستند نیز مفید می باشد.
از دیگر خواص این می توان به موارد زیر اشاره نمود:
رفع خستگی و ضعف
خواص ضد پیری
افزایش قوای جنسی
کمک به افزایش وزن
شرایط نگهداری شیره خرما مانادیت :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک و سودمند بهره ببرند. این محصول را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف شیره خرما مانا دیت :
این شیره ارگانیک دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن به عنوان مکمل صبحانه یا میان وعده و ترکیب با ارده یا سرو با بستنی بسیار دلچسب و مفید می باشد.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول ارگانیک را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید