محصولات ارگانیک

بررسی محصول خرما سایر مانا دیت

خرما سایر مانا دیت در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت مانا دیت و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک و سودمند قراردارد. مجموعه کارخانجات تولیدی تک چین کرمان (مانا دیت) در سال ۱۳۸۲ به منظور حفظ و نگهداری مهمترین محصول این خطه یعنی خرما تاسیس گردیده و تمامی محصولات مانا دیت ارگانیک بوده و دارای گواهینامه بین المللی ارگانیک از اتحادیه اروپا و آمریکا، گواهینامه ارگانیک از انجمن صلاحیت ایران ، گواهینامه استاندارد ملی ایران و گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ و HACCP می باشند.
خرما گیاهی گرمسیری است که میوه های آن به شکل خوشه های بزرگ از درخت آویزن می شوند. درخت خرما درختی بسیار مفید بوده که از برگ و شاخه آن برای ساخت حصیر استفاده شده و میوه آن از دیرباز تاکنون در رژیم غذایی افراد وجود داشته است. این ماده غذایی بسیار مقوی بوده و دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد است.
خرما سایر دارای قند بیشتری نسبت به دیگر خرما ها است و مناسب ورزشکاران بوده و دارای ارزش غذایی بالایی است. این خرما یکی از معروف ترین خرماهای استان خوزستان بوده و به نام خرمای استعمران نیز شناخته می شود که خرمایی نیمه خشک و به رنگ قهوای تیره می باشد.

خواص محصول خرما سایر مانا دیت :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و سودمند گام بردارد.
خواص خرما سایر:
خرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی از جمله پتاسیم، منیزیوم، فیبر، منگنز، مس و ویتامین های گروه آ و ب بوده و دارای خواص بیشماری در حفظ و ارتقا سلامتی افراد است. این میان وعده ارگانیک، بسیار مقوی و انرژی بخش است .

رفع مشکلات گوارشی:
خرما غنی از فیبر بوده و مصرف آن می تواند سبب تقویت سیستم گوارشی و رفع مشکلات و بیماری های مرتبط با آن از جمله یبوست شود. ترکیبات مفید موجود در این محصول ارگانیک در رفع مشکلات روده نیز بسیار موثر است.
حفظ سلامت مغز:
ویتامین ب ۶ موجود درخرما سبب کاهش استرس و بهبود عملکرد مغز شده و سبب افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه در کودکان و جلوگیری از بیماری آلزایمر در سالمندان می شود.
جلوگیری از کم خونی:
خرما سرشار از آهن است و می تواند سطح همو گلوبین خون را بالا برده و در جلوگیری از کم خونی موثر باشد. همچنین به علت افزایش خون رسانی به پوست و مو مانع از ریزش مو ناشی از کم خونی می شود.

از دیگر خواص مصرف این محصول ارگانیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:
حفظ سلامت قلب
حفظ سلامت استخوان ها
پیشگیری از سرطان به خصوص سرطان روده بزرگ
تنظیم فشار و کلسترول خون
تقویت سیستم ایمنی بدن
حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس

جدول ارزش غذایی خرما سایر مانا دیت :
در هر ۱۰۰ گرم:
انرژی پروتئین کربوهیدرات چربی فیبر فسفر منیزیم شکر پتاسیم کلسیم آهن
۲۸۲
کیلوکالری ۲٫۳
گرم ۷۰
گرم ۰٫۱
گرم ۵
گرم ۶۲
میلی گرم ۴۳
میلی گرم ۵۹
گرم ۶۵۶
میلی گرم ۳۹
میلی گرم ۱٫۰۲
میلی گرم

شرایط نگهداری خرما سایر مانادیت :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. خرما سایر را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.
نحوه مصرف خرما سایر :
خرما سایر دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و با توجه به ترکیبات آن که حاوی فیبر و قندهای طبیعی است، مصرف آن در وعده های صبحانه ، عصرانه و با به صورت میان وعده بسیار مفید می باشد.
موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک و سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول ارگانیک را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید