محصولات سالم

بررسی محصول شیربادام سول فود

شیر بادام یکی از نوشیدنی سالم و مغذی و کم کالری بوده که از آسیاب کردن بادام و ترکیب آن با آب و صاف کردن این مخلوط با صافی به دست می آید. این محصول از نظر ظاهر به شیر شباهت دارد و طعمی دلچسب و مطبوع دارد. ارزش غذایی این محصول بسیار بالا بوده و دارای خواص بسیاری برای حفظ سلامتی افراد می باشد.این شیر گیاهی دارای مواد مغذی از جمله ریبوفلاوین و و یتامین D ویتامینE و کلسیم است. برخی از افراد با توجه به ذائقه شان شیر بادام را به شیر لبنی ترجیح می دهند. افراد گیاهخوار و وگان و افرادی که به دلیل لاکتوز موجود در شیر به خوردن آن حساسیت دارند از جمله طرفداران این محصول سالم می باشند. بسیاری از افراد برای مصارف آشپزی و در تهیه کیک و شیرینی نیز از این محصول مغذی به جای شیر استفاده می کنند شیربادام سول فود در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت سول فود و در حجم ۳۳۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات سالم و سودمند قراردارد. طبیعت شیر بادام گرم و تر است.
خواص محصول شیر بادام سول فود:
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم و سودمند گام بردارد. شیر بادام سول فود یک شیر گیاهی با خواصی بیشمار در زمینه پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها و همچنین حفظ سلامت و زیبایی پوست شما می باشد. شیر بادام در مقایسه با شیر لبنی کالری کمتری دارد و برای کسانی که در پی کاهش وزن خود می باشند نیز مفید و مطلوب خواهد بود.
حفظ سلامت قلب:
شیربادام کلسترول ندارد و با توجه به میزان سدیم کمی که دارد و چربی های سالم آن که از اسیدهای چرب امگا بوده ،به جلوگیری از افزایش فشار خون و بروز بیماری های قلب و عروق کمک می کند.
درخشان شدن و حفظ سلامت پوست:
بادام سرشار از ویتامین E است . با مصرف این شیر گیاهی می توانید حدود پنجاه درصد از نیاز روزانه خود به این ویتامین را تامین نمایید. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است و خواص متعددی از جمله نقش اساسی در حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس دارد.
عدم وجود لاکتوز:
بسیاری از افراد به دلیل اینکه توانایی هضم قند لاکتوز موجود در شیر گاو را ندارند از نوشیدن شیر خودداری می کنند. این محصول سالم و سودمند توانسته جایگزین بسیاری مناسبی برای این افراد بوده تا از خواص بیشمارو مواد مغذی شیربادام بهره ببرند.

از دیگر خواص این نوشیدنی مقوی و سودمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• منبع آنتی اکسیدان و محافظت از بدن در مقابل رادیکال های آزاد
• به کنترل وزن کمک می کند
• منبع دریافت کلسیم است
• باعث تقویت استخوان ها می شود
• باعث تقویت عضلات می شود
• به بهبود سیستم گوارشی کمک می کند
• پیشگیری از میگرن
• بدون قند و کاملا گیاهی
• مناسب برای گیاهخواران و وگان ها

جدول ارزش غذایی شیر بادام سول فود:
در یک لیوان نوشیدنی بادام (۲۴۰ میلی لیتر)
میزان انرژی چربی قند نمک اسیدهای چرب ترانس
۱۰۹
کیلوکالری ۶/۹
گرم ۰ ۰۲/۰
گرم ۰

شرایط نگهداریشیربادام سول فود:
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم و سودمند بهره ببرند. شیر بادام سول فود را در دمای خنک یخچال و به دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید.

نحوه مصرف شیر بادام سول فود :
مصرف روزانه این محصول سالم و سودمند می تواند در حفظ سلامتی شما موثر باشد همچنین اگر قصد کاهش وزن دارید می توانید با مشورت با پزشک خود این محصول را جایگزین شیر لبنی نمایید.

موارد احتیاط مصرف:
از آنجاییکه بادام خاصیت آلرژی زایی دارد در افرادی که دارای آلرژی و حساسیت های مواد غذایی به خصوص حساسیت به انواع شیر گیاهی و آجیل ها دارند بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت نموده و متناسب با ویژگی های بدنشان میزان دوز مصرفی خود را تعیین نمایند تا در حفظ سلامت شان مشکلی نداشته باشند. مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم و سودمند را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید