کره بادام هندی, محصولات گیاهی

بررسی محصول کره بادام هندی هلتیش

کره بادام هندی هلتیش در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت هلتیش و در بسته بندی ۱۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. برند هلتیش با هدف تندرستی مصرف کنندگان، کلیه محصولات خود را از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه نموده و عاری از هر گونه مواد افزودنی و نگهدارنده می باشند، بدین جهت این محصولات برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.
بادام هندی درختی گرمسیری و سرسبز است که این بادام در واقع به قسمت انتهایی میوه این درخت که سیب بادام هندی نامیده می شود چسبیده است و دانه های بادام هندی را زمانی که نارس است برداشت می کنند. بادام هندی به دلیل طعم دلچسب و خواص مفیدی که دارد در بسیاری از کشورها از جمله ایران بسیار طرفدار دارد. کره بادام هندی هلتیش یک میان وعده گیاهی پرخاصیت بوده که دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد میباشد و مصرف این کره گیاهی برای ارتقا و حفظ سلامت افراد توصیه می شود.

خواص محصول کره بادام هندی هلتیش :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.
خواص بادام هندی:
بادام هندی دارای ویتامین های گروه B ، ویتامین E ، ویتامین C ویتامین K و سرشار از مواد معدنی از جمله آهن، روی، منیزیوم، فسفر، کلسیم و مس می باشد.
حفظ سلامت پوست و مو:
به دلیل غنی بودن بادام هندی از مواد معدنی همچون آهن و مس و روی ، مصرف آن سبب جلوگیری از پیری زودرس پوست شده و در درمان جوش صورت و داشتن پوستی صاف موثر بوده و همچنین به جهت تقویت موی سر نیز مفید می باشد.
مناسب در دوران بارداری:
مصرف بادام هندی در دوران بارداری ( با در نظر گرفتن توصیه پزشک) می تواند ویتامین های مورد نیاز برای حفظ سلامت مادر و جنین و انرژی مورد نیاز مادر را تامین نماید. به علت وجود منیزیوم در بادام هندی سبب پیشگیری و بهبود دردهای عضلانی و سردرد و خستگی در دوران بارداری می شود.
حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها:
وجود کلسیم و منیزیوم در بادام هندی دو عامل مهم در حفظ سلامت استخوانها و دندانها می باشند و مصرف بادام هندی و یا کره گیاهی آن می تواند نیاز روزانه بدن شما به این مواد معدنی را تامین نماید. همچنین خوردن بادام هندی در افزایش سلامت لثه ها نیز موثر می باشد.

خواص کره بادام هندی:
این میان وعده گیاهی پر خاصیت برای همه افراد سالم خوار و گیاه خوار مناسب بوده و می تواند انرژی روزانه بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و تقویت بدن گردد.
کره بادام هندی یک کره گیاهی خوش طعم بوده که تمامی خواص ذکر شده برای بادام هندی را داراست و برای افرادی که به کره بادام زمینی آلرژی دارند یک جایگزین و گزینه مناسب می باشد.
با تهیه کره بادام هندی هلتیش از مجموعه ارگانیک بار می توانید از ترکیبات مفید آن در جهت ارتقا سلامت خود بهره ببرید.
از دیگر خواص مصرف بادام هندی و کره گیاهی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تقویت سیستم گوارش
بهبود یبوست
پیشگیری از سرطان
پیشگیری از کم خونی
حفظ سلامت قلب
تنظیم فشار خون
تقویت سیستم ایمنی بدن

شرایط نگهداری کره بادام هندی هلتیش :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم بهره ببرند. کره بادام هندی هلتیش را در دمای متعادل اتاق ( حدود ۲۱ درجه سانتی گراد) و به دور از نورخورشید و رطوبت نگه داری نمایید.

نحوه مصرف کره بادام هندی :
کره بادام هندی هلتیش دارای خواص بیشماری در حفظ سلامتی افراد بوده و مصرف آن با نان و یا به تنهایی می تواند یک میان وعده گیاهی و مفید باشد.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و دارای حساسیت غذایی بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول گیاهی را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید