محصولات کتوژنیک, محصولات وگان

بررسی محصول آرد نارگیل کتووانیلا

آرد نارگیل کتووانیلا در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت کتووانیلا و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات کتوژنیک و محصولات وگان قراردارد. مجموعه کتووانیلا تولید کننده انواع محصولات دیابتیکی و کتوژنیک با استفاده از قند طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده می باشد. این مجموعه توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید.
رژیم کتوژنیک یک رژیم لاغری سریع است که با کاهش کربو هیدرات و جایگزینی آن با چربی صورت می گیرد که یک حالت متابولیکی به نام کتوز در بدن شکل گرفته و میزان چربی سوزی به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند. این رژیم در کاهش وزن بسیار موثر بوده و موجب کاهش قند خون و سطح انسولین می شود.
آرد نارگیل یکی از پرکاربردترین طعم دهنده ها در تولید انواع کیک و شیرینی و غذا بوده و می توان گفت یک جایگزین مناسب برای آرد سفید گندم است. این محصول سودمند علاوه بر طعم دلنشینی که دارد ، دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد نیز می باشد. این محصول گیاهی همچنین برای افرادی که دارای رژیم وگان می باشند گزینه ای بسیار مناسب است. وگان به افرادی گفته می شود که رژیم وگانیسم را دنبال کرده و هیچ گونه محصولی با منشا حیوانی مصرف نمی نمایند.

خواص محصول آرد نارگیل کتووانیلا :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه آرد نارگیل کتووانیلا از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.
نارگیل:
نارگیل از اعضای خانواده نخلیان بوده و از دیرباز تاکنون مصارف گسترده ای در صنعت آشپزی و دارویی داشته است. نارگیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیازبدن است.
آرد نارگیل کتووانیلا:
برای تهیه آرد نارگیل، پس از خارج کردن شیر داخل نارگیل، گوشت داخل آن را با استفاده از حرارت خشک کرده و سپس آن را بطور کامل به پودر تبدیل می کنند. آرد نارگیل کتووانیلا با استفاده از به روزترین فناوری ها تهیه شده که این امر سبب ماندگاری بالای خاصیت های این محصول وگان گردیده است. به علت کم بودن میزان کربوهیدرات در این محصول، یک گزینه بسیار مناسب برای افراد دارای رژیم کتوژنیک می باشد. این محصول سودمند فاقد گلوتن بوده و برای افرادی دارای بیماری سلیاک و دیگر افرادی که مجاز به مصرف گلوتن نمی باشند توصیه می شود .
از مهم ترین خواص مصرف آرد نارگیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• بهبود عملکرد هضم غذا
• تنظیم قند خون
• سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن
• حفظ سلامت قلب
• فاقد گلوتن
• بهبود عملکرد سیستم دستگاه گوارش و رفع یبوست
• کاهش کلسترول خون
• پیشگیری از کم خونی
• تقویت سیستم ایمنی بدن
• پیشیگری از بروز بیماری های مفصلی همچون آرترز
• پیشگیری از ابتلا به سرطان ها

جدول ازش غذایی آرد نارگیل کتووانیلا :
به ازای مصرف ۴/۱ فنجان از این محصول سودمند
کالری ۶۰۴ کیلو کالری
پروتئین ۵/۶ گرم
فیبر ۲/۱گرم
کربوهیدرات ۱۸ گرم
شکر ۴گرم
چربی ۴ گرم
ویتامین E ۲۶ گرم
ریبوفلاوین ۴۴ درصد
فسفر ۱۶۰ گرم
کلسیم ۵/۹ درصد
آهن ۲۰ % نیاز
روزانه بدن

شرایط نگهداری آرد نارگیل :
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. آرد نارگیل کتووانیلا را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف آرد نارگیل :
به جهت بهره بردن از مزایای مصرف آرد نارگیل می توانید از این محصول سودمند در تهیه انواع کیک و شیرینی و یا به عنوان جایگزینی برای آرد سفید در برخی از غذا ها و دسرها استفاده نمایید. آرد نارگیل طعم و عطری دلنشین به غذا می دهد و با مصرف آن می توانید دسرهای سالم تری میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات کتوژنیک و محصولات وگان را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید