محصولات کتوژنیک, محصولات وگان

بررسی محصول آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا

آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت کتووانیلا و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات کتوژنیک و محصولات وگان قراردارد. مجموعه کتووانیلا تولید کننده انواع محصولات دیابتیکی و کتوژنیک با استفاده از قند طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده می باشد. این مجموعه توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید.
رژیم کتوژنیک یک رژیم لاغری سریع است که با کاهش کربو هیدرات و جایگزینی آن با چربی صورت می گیرد که یک حالت متابولیکی به نام کتوز در بدن شکل گرفته و میزان چربی سوزی به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند. این رژیم در کاهش وزن بسیار موثر بوده و موجب کاهش قند خون و سطح انسولین می شود.
آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا یک گزینه مناسب برای افرادی است که به آرد بادام و آجیل ها حساسیت داشته و به دنبال یک محصول کتوژینیک با کربوهیدرات کم می باشند. مجموعه کتووانیلا در تهیه این آرد از تخمه های تازه و با کیفیت استفاده می نماید تا محصولی مطمئن و سالم را به دست مصرف کنندگان برساند.
خواص محصول آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا :
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه آرد کتووانیلا از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.
آفتابگردان:
آفتابگردان گیاهی یکساله است که دارای گلی درشت و زیبا می باشد و در وسط گل آن دایره ای قهوه ای رنگ قرار گرفته که تخم های آفتابگردان دور تا دور آن را پوشانده است. تخم های آفتابگردان دارای ارزش غذایی بالایی هستند. تخم های آفتابگردان سرشار از فیتو استرول ها، فیبر، پروتئین، ویتامین E ویتامین B1 و منیزیم و سلفات می باشند.
آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا:
آرد تخم آفتابگردان از آسیاب نمودن تخمه آفتاب گردان به دست می آید که دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد می باشد. . آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا با استفاده از به روزترین فناوری ها تهیه شده که این امر سبب ماندگاری بالای خاصیت های این محصول وگان گردیده است. به علت کم بودن میزان کربوهیدرات در این محصول، یک گزینه بسیار مناسب برای افراد دارای رژیم کتوژنیک می باشد. این محصول سودمند فاقد گلوتن بوده و برای افرادی دارای بیماری سلیاک و دیگر افرادی که مجاز به مصرف گلوتن نمی باشند توصیه می شود .
از مهم ترین خواص مصرف آرد تخم آفتابگردان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن
• حاوی چربی های غیر اشباع
• فاقد گلوتن
• تقویت سیستم گوارش بدن و جلوگیری از ایجاد یبوست
• تقویت سیستم ایمنی بدن
• کاهش کلسترول خون
• تنظیم قند خون و فشار خون
• حفظ سلامت قلب
• جلوگیری از ریزش مو
• سرشار از امگا ۶ و امگا ۳
• پیشگیری از سرطان

جدول ازش غذایی آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا :
به ازای مصرف ۴/۱ فنجان از این محصول سودمند
کالری ۱۶۵ کیلو کالری
چربی ۵/۱۴ گرم
کربوهیدرات ۵/۵ گرم
فیبر ۳ گرم
پروتئین ۶/۴ گرم
کلسترول ۰ گرم
ویتامین E ۷۶% مقدار توصیه شده
سلنیوم ۲۶% میزان توصیه شده
نیاسین ۱۰ % نیاز روزانه
ویتامین B6 ۱۱ % نیاز روزانه
فولات ۱۷ % نیاز روزانه
آهن ۶ % نیاز روزانه
منیزیوم ۹% نیاز روزانه
روی ۱۰ % نیاز روزانه
مس ۲۶% نیاز روزانه
منگنز ۳۰% نیاز روزانه

شرایط نگهداری آرد تخم آفتابگردان:
مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. آرد تخم آفتابگردان کتووانیلا را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف آرد تخم آفتابگردان :
به جهت بهره بردن از مزایای مصرف آرد تخم آفتابگردان می توانید از این محصول سودمند در تهیه انواع کیک و شیرینی و یا به عنوان جایگزینی برای آرد سفید در برخی از غذا ها و دسرها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:
مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات کتوژنیک و محصولات وگان را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید