محصولات شوینده

بررسی محصول شامپو صورت و  بدن پسته پامنت

بررسی محصول شامپو صورت و  بدن پسته پامنت:

شامپو صورت و بدن پسته پامنت در مجموعه ارگانیک بار محصولی از گروه پامنت و در وزن ۱۲۵۰ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات شوینده سازگار با محیط زیست  قراردارد . پامنت مجموعه ای از محصولات مراقبت شخصی با کیفیت را بصورت شامپو بدن هایی با  ترکیبات فوق العاده تولید نموده که طراوت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان آورده و سبب حفظ سلامت و لطافت پوست شما می گردند.

شامپو بدن همچون صابون یک محصول شوینده  قلیایی است که سبب حل شدن چربی ها می شود و مهم ترین تفاوت شامپوهای بدن با صابون ها در تامین رطوبت بدن است که علاوه بر تمیزی پوست سبب ایجاد رطوبت و لطافت پوست می گردند. به طور معمول در صابون ها از ترکیبات صابونی و حلال در چربی استفاده شده ولیکن شامپوهای بدن حاوی ترکیباتی هستند که بهPH  پوست نزدیک تر باشند. محصولات سازگار با محیط زیست در چرخه تولید خود کمترین پیامد و صدمات  را برای محیط زیست دارند.

شامپو بدن پسته پامنت

شامپو بدن پسته پامنت

مزایای مصرف شامپو بدن پسته پامنت :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات مراقبت شخصی با کیفیت گام بردارد. با تهیه  شامپو بدن های پامنت از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این  محصولات سازگار با محیط زیست بهره ببرید.

خواص روغن پسته:

پسته از نظر طب سنتی گرم و خشک بوده و بسیار مقوی است. پسته سرشار از پتاسیم بوده و به علت طعم دلچسب و مواد مغذی بیشماری که دارد بسیار پر طرفدار است. این محصول سودمند حاوی کربوهیدراتها، پروتئین، اسیدآمینه و فیبر های رژیمی است و غنی از مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم ، روی، مس و سدیم بوده و دارای ویتامین هایE،  C ، A ، ب ۶ ، تیامین و K  می باشد.

روغن پسته از مغز پسته به دست می آید و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی قوی که دارد در جوانسازی پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست بسیار موثر می باشد. امروزه از روغن پسته در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی به عنوان عاملی برای  ضد پیری پوست استفاده می شود.

شامپو پسته پامنت:

شامپو پسته پامنت حاوی روغن پسته می باشد که سرشار از امگا ۳ و امگا ۶ است.  این شامپو بدن به جهت شفاف سازی پوست وپیشگیری و رفع چین و چروک های پوست موثر بوده و  پوستی نرم ، درخشنده و خوشبو را به شما هدیه می دهد. این محصول مناسب انواع پوست برای خانم ها و آقایان بوده و دارای رایحه ای مطبوع است. پمپی بودن درب این محصول سبب سهولت مصرف این محصول شوینده  گردیده است.

نحوه انتخاب شامپو مناسب :

به جهت انتخاب یک شامپو بدن مناسب می توانید موارد زیر را مورد بررسی قراردهید تا انتخابی درست داشته باشید:

  • برای ایجاد حس آرامش، از شامپو بدن هایی با رایحه های دلپذیر و مورد علاقه خود استفاده نمایید
  • پوست خود را بشناسید و با توجه به نیاز پوستتان انتخاب کنید. اگر پوست خشکی دارید از شامپو بدن هایی با خاصیت مرطوب کنندگی بیشتر استفاده نمایید.
  • به مواد به کار برده شده در شامپو ها دقت نمایید. عصاره های به کار رفته در شامپو ها دارای خواص متعددی هستند که به رفع مشکلات پوستی شما کمک خواهند کرد.
  • برای شست و شوی صورتتان از شامپو هایی که برای پوست صورت نیز مناسب می باشند استفاده نمایید.

شرایط نگهداری شامپو بدن پامنت :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات شوینده با کیفیت بهره ببرند. شامپوهای پامنت را در دمای اتاق و دور از نور مستقیم و حرارت قرار دهید.

نحوه مصرف :

میزان مناسبی از شامپوصورت و بدن  پسته پامنت  را کف دست ریخته و بر روی پوست خیس ماساژ دهید تا کف کند و سپس آبکشی نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات مراقبت شخصی با کیفیت را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. افراد دارای بیماری های خاص پوستی  بهتر است با توجه به شرایط خاص خود نوع شامپو مصرفی خود را با مشورت با پزشک متخصص انتخاب نمایند.

کلمات کلیدی: شامپو بدن و صورت پسته پامنت / شامپو پامنت /ارگانیک بار/محصولات سازگار با محیط زیست  /محصولات شوینده/ محصولات مراقبت شخصی

چکیده:

شامپو صورت و بدن پسته پامنت در مجموعه ارگانیک بار محصولی از گروه پامنت و در وزن ۱۲۵۰ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات شوینده سازگار با محیط زیست  قراردارد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات مراقبت شخصی با کیفیت گام بردارد.

با تهیه  شامپو بدن های پامنت از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این  محصولات سازگار با محیط زیست بهره ببرید. شامپو پسته پامنت حاوی روغن پسته می باشد که سرشار از امگا ۳ و امگا ۶ است.  این شامپو بدن به جهت شفاف سازی پوست و پیشگیری و رفع چین و چروک های پوست موثر بوده و  پوستی نرم ، درخشنده و خوشبو را به شما هدیه می دهد.

این محصول مناسب انواع پوست برای خانم ها و آقایان بوده و دارای رایحه ای مطبوع است. پمپی بودن درب این محصول سبب سهولت مصرف آن گردیده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید