انواع عسل ارگانیک, عسل ارگانیک مدا

بررسی عسل کنار ارگانیک مدا:

بررسی  عسل کنار ارگانیک مدا:

عسل کنار ارگانیک مدا عسلی است که از درخت کنار تهیه می شود. از آنجایی که تمامی گیاهان یک منطقه از یک نوع نمی باشد، در تهیه این عسل همانند انواع عسل طبیعی تک گل ، عسل تولید شده حاصل چندین شهد گل می باشد ولیکن بخش عمده شهد این عسل از کنار تامین شده است.

درخت کنار دارای میوه خوراکی است و در شهرهای جنوب کشور و منطق گرمسیر از جمله خوزستان ، سیستان بلوچستان و … رشد می کند و به نام درخت سدر نیز شناخته می شود.

زمان گلدهی درخت کنار از شهریور و اوایل پاییز بوده و شهد گل های آن یکی از خوش طعم ترین عسل های جهان را تولید می نماید.  عسل کنار ارگانیک مدا  جزو محصولات سودمند و ارگانیک بوده و دارای خواص مختلف برای حفظ سلامتی و بهبود بیماری ها دارد.

عسل کنار دارای رنگ متمایل به عقیقی و طعم و عطری خاص و دلنشین می باشد.

عسل کنار مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در دو بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قراردارد.

 

خواص محصول عسل کنار:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع عسل طبیعی مرغوب که توسط کارشناسان متبحر ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم.

 عسل کنار ارگانیک مدا تمامی خواصی که برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند را داراست و در روش های سنتی درمان امراض از دیرباز تا کنون بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

التیام زخم ها :

انواع عسل طبیعی دارای خاصیت التیام بخش بودن زخم ها را دارامی باشند اما نکته قابل توجه در مورد عسل کنار این است که بر طبق تحقیقات صورت گرفته ، میزان اثر ضد اتهابی آن از سایر عسل بسیار بالاتر است و سبب بهبود زخم ها در بافت های آسیب دیده می گردد.

(مطالعات علمی متعددی برای مشاهده خواص بهبود دهنده زخم در عسل انجام شده است. مطالعه ای که در سال ۲۰۰۶ در International Journal of Lower Extremity Wounds  منتشر شده ۲۲ آزمایش که شامل ۲،۰۶۲ بیماری بود که با عسل زخم خود را درمان کرده بودند را تحلیل کرد. محققان دریافتند که عسل برای درمان زخم مفید است.

تحقیقات سال ۲۰۰۹ که توسط محققان دانشگاه اوکلند انجام شد نشان داد که عسل در کاهش زمان بهبود زخم های ناشی از سوختگی موثر است.

محققان با استفاده از داده های ۱۹ آزمایش بالینی در مورد ۲۵۵۴ بیمار مبتلا به زخم های درمان نشده متوجه شدند که عسل در مقایسه با داروهایی که معمولا برای درمان سوختگی ها استفاده می شود، باعث بهبودی بیشتر زخم ها می شود).*

دیگر خواص شگفت انگیز عسل کنار:

  • تقویت قوای جنسی
  • آنتی بیوتیک بسیار قوی
  • ضد درد و تب
  • درمان سرماخوردگی
  • تقویت ایمنی بدن
  • بهبود بیماری های گوارشی و مرتبط با معده
  • رفع مشکلات تنفسی
  • بهبود مشکلات بینایی
  •  رفع مشکلات کم خونی

جدول ارزش غذایی عسل کنار :

در هرقاشق غذا خوری (۱۵ میلی لیتر)

میزان انرژی چربی قند نمک اسیدهای چرب ترانس
48/855کیلوکالری 0 0/3 0 0

شرایط نگهداری عسل کنار:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند و ارگانیک بهره ببرند.

به طور کلی انواع عسل طبیعی باید در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی  باشند. از آنجایی که عسل دارای خاصیت اسیدی می باشد دقت در ظرف نگهداری آن مهم می باشد لذا بهتر است در همان ظرف بسته بندی یا ظروف شیشه ای و یا پلاستیکی مخصوص مواد غذایی نگهداری نمایید.

شکرک یا رس کردن در عسل هایی که به صورت خام یا طبیعی عرضه می شوند و حرارت دیده نیستند امری طبیعی است.

نحوه مصرف عسل کنار:

نحوه مصرف افراد با توجه به سلایق و ذائقه آنها می تواند متفاو ت باشد . شما می توانید عسل کنار را با اندکی آب لیمو ترش تازه در آب گرم مخلوط نمایید و با نوشیدن آن در ابتدای صبح و یا قبل از خواب از یک نوشیدنی سالم  و طبیعی  بهره ببرید.

موارد احتیاط مصرف:

در صورت داشتن آلرژی و حساسیت های خاص غذایی با پزشک خود مشورت نمایید تا بتوانید  با توجه به ویژگی های بدن خود ازمیان  انواع عسل طبیعی انتخاب نمایید .

اگر چه میزان قند عسل کنار اندک می باشد ولیکن پیشنهاد می شود بیماران دیابتی  میزان عسل مصرفی خود را با پزشک متخصص خود مشخص نمایند تا سطح قند خون شما در وضعیت نرمال بماند.

عسل کنار عسلی است که از درخت کنار تهیه می شود درخت کنار دارای میوه خوراکیی است و در شهرهای جنوب کشور و منطق گرمسیر از جمله خوزستان ، سیستان بلوچستان و … رشد می کند و به نام درخت سدر نیز شناخته می شود.

عسل کنار ارگانیک مدا  جزو محصولات سودمند و ارگانیک بوده و دارای خواص مختلف برای حفظ سلامتی و بهبود بیماری ها دارد عسل کنار مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در دو بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی  می باشد.

محصول عسل کنار مدا دارای تمامی خواصی که برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند را داراست و در روش های سنتی درمان امراض از دیرباز تا کنون بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

میزان اثر ضد اتهابی عسل کنار از سایر عسل بسیار بالاتر است و سبب بهبود زخم ها در بافت های آسیب دیده می گردد. عسل ارگانیک مدا را در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی و در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی مخصوص مواد غذایی نگهداری نمایید.

*سامانه اخبار و اطلاع رسانی دانشگاهی ساعد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید