انواع عسل ارگانیک, عسل ارگانیک مدا

عسل آویشن ارگانیک مدا

بررسی عسل آویشن ارگانیک مدا  :

عسل آویشن ارگانیک مدا عسلی است که از شهد گل بوته های گیاه آویشن تهیه می شود.

 آویشن گیاهی معطر است که در مناطق مختلف  کشور و به طور معمول در مناطق سردسیر و کوهستانی روییده و از خانواده گیاه نعناع می باشد. زمان گل دهی این گیاه در انتهای خرداد و اوایل تیر ماه است.

عسل آویشن مانند انواع عسل طبیعی تک گل، از تعدادی گل های مختلف تهیه می شود و ترکیبی از چند شهد گل است ولیکن یکی از گل ها غالب بوده است .

این ماده غذایی در دسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قرارداشته و دارای فواید بیشماری برای سلامتی می باشد.

رنگ عسل آویشن با توجه به ویژگی های مناطق مختلف می تواند کمی متفاوت باشد اما به طور معمول رنگی بین کهربایی متمایل به قرمز تیره داشته و رایحه ای قوی و طعم شیرینی متوسطی را داراست.

عسل آویشن ارگانیک مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در دو بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی بوده و در دسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قرار دارد.

عسل آویشن ارگانیک مدا

خواص محصول عسل آویشن ارگانیک مدا:

انواع عسل طبیعی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متبحر انتخاب شده تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم.

 تمامی خواص عمومی که به طور معمول برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند در محصول عسل آویشن ارگانیک مدا نیز وجود داشته و همچنین بسیاری از خواص شگفت انگیز گیاه آویشن را برای عسل آویشن نیز می توان نام برد .

موثر در درمان سرماخوردگی و سرفه و گلودرد:

به علت خواص ضد باکتریایی موجود در گیاه آویشن، استفاده از عسل آویشن در بهبود و کنترل عفونت های تنفسی موثر بوده و ترکیب این محصول در کنار لیموی تازه از جمله نوشیدنی های موثر گیاهی برای درمان سرماخوردگی محسوب می شود.

درمان درد های قاعدگی:

به دلیل وجود ماده کافئیک اسید در این محصول در کاهش دردهای شکمی ناشی از قاعدگی موثر بوده و همچنین مصرف عسل آویشن در بانوان باعث کاهش عفونت های رحمی و تخمدان ها می شود.

دیگر خواص شگفت انگیز عسل آویشن:

  • بهبود برخی از بیماری ها و مشکلات گوارشی
  • تقویت مغز و اعصاب
  • ضد افسردگی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سردرد و میگرن
  • انرژی زا
  • ضد سرطان
  • آنتی اکسیدان قوی
  • جلوگیری از احتمال بیماری های قلبی
  • درمان سینوزیت

استفاده از گیاه آویشن ازدیرباز در طب سنتی ایران کارایی فراوانی داشته است و در نام علمی این گیاه هم از کلماتی با معانی شهامت و شفابخشی استفاده شده ( Thymus vulgaris) که حاکی از قدرت و فواید این گیاه در درمان و پیشگیری از بیماری ها بوده است.

جدول ارزش غذایی عسل آویشن ارگانیک مدا :
در هرقاشق غذا خوری (۱۵ میلی لیتر)

میزان انرژی چربی قند نمک اسیدهای چرب ترانس
48/855کیلوکالری 0 0/525 0 0

شرایط نگهداری عسل آویشن:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند و ارگانیک بهره ببرند.

به طور کلی انواع عسل طبیعی باید در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی  باشند. عسل آویشن را در ظروف در بسته تمیز و بدون بو نگهداری کنید.

نیازی به نگهداری عسل در یخچال نیست چرا که در یخچال سفت و غلیظ می شود. بهتر است که عسل ارگانیک مدا را در در کابینت های خنک ، پاکیزه و به دور از دسترس حشرات و آلودگی ها نگه دارید.

در هنگام مصرف عسل ارگانیک از یک قاشق تمیز و بدون رطوبت و چربی استفاده نمایید تا باعث ایجاد تخمیر عسل نشود.

دقت نمایید که ایجاد شکرک در انواع عسل طبیعی که حرارت دیده نیستند فرآیندی طبیعی است.

نحوه مصرف عسل آویشن:

بهترین طریقه مصرف عسل آویشن ترکیب کردن آن با آب ولرم و اندکی آب لیمو تازه ( با توجه به ذائقه شما ) است که با دارابودن خواص درمانی گیاه آویشن و میزان ویتامین ث موجود در لیمو تازه می تواند یک نوشیدنی گیاهی سالم و موثر به جهت سرماخوردگی و بخصوص برای فصل سرد سال استفاده شود.

اگر مشکل گلودرد دارید به دلیل خواص ضد باکتریایی آن می توانید محلول عسل آویشن را کمی در گلوی خود نگه دارید تا گلوی شما به عسل آغشته شود.

 موارد احتیاط مصرف:

خواص عسل آویشن بسیار است اما افرادی که نسبت به آویشن و یا سایر محصولات آن آلرژی دارند باید با احتیاط و مشورت با پزشک خود از این محصول استفاده نمایند و یا متناسب با ویژگی های بدن خود از انواع عسل طبیعی انتخاب نمایند.

افراد مبتلا به بیماری دیابت با دستور پزشک خود می توانند میزان دوز مصرفی عسل خود را تعیین نمایند.

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند و ارگانیک و انواع عسل های طبیعی  را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد.

عسل آویشن عسلی است که از شهد گل بوته های گیاه آویشن تهیه می شود. عسل آویشن مانند انواع عسل طبیعی تک گله از تعدادی گل های مختلف تهیه می شود و ترکیبی از چند شهد گل است ولیکن یکی از گل ها فراوانی بیشتری دارد.

عسل آویشن ارگانیک مدا  در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در دو بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی بوده و در دسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قرار دارد.

تمامی خواص عمومی که به طور معمول برای انواع عسل طبیعی بیان می شود در این محصول نیز وجود داشته و دارای خواص و تاثیرات مختلفی بر روی حفظ سلامت و تقویت بدن افراد دارد.

مجموعه ارگانیک بار با دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین  می نماید.

بهتر است که عسل آویشن ارگانیک مدا را در کابینت های خنک،پاکیزه و به دور از دسترس حشرات نگه دارید. افراد دارای آلرژی و بیماران مبتلا به بیماری دیابت با مشورت پزشک خود می توانند دوز مصرفی خود را تعیین بفرمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید